Green PPA, viitorul strategiei tale energetice

Doreşti predictibilitate, pe termen lung, a costurilor cu energia electrică şi un business sustenabil? ENGIE îți oferă soluții de energie verde, fără investiții inițiale de capital.

Descarcă ebook-ul gratuit despre Green PPA, pentru achiziția energiei verzi prin contracte pe termen lung.

Trimite-ne datele tale de contact prin formularul de mai jos, iar un expert ENGIE va reveni în cel mai scurt timp.

Numărul de telefon începe cu 0 și este compus din 10 cifre.
keyboard_arrow_down

Completarea acestui formular reprezintă acordul de a fi contactat de reprezentantul ENGIE Romania. Prin transmitere confirm că am luat cunoștință de nota generală de informare cu privire la protecția datelor.

Un contract Green PPA (Power Purchase Agreement) sau contract de achiziție de energie electrică verde, pe termen lung, este un acord încheiat între un client și un furnizor de energie din surse regenerabile, pentru o perioadă cuprinsă între 5 și 15 ani.  

Pentru companiile mari consumatoare de energie, Green PPA este un instrument care asigură predictibilitatea prețurilor la energie pentru consumul integral sau parțial al afacerii, contribuind, în acelaşi timp, la atingerea obiectivelor de sustenabilitate.

Prin semnarea unui Green PPA, clientul achiziționează un volum specific de energie electrică verde pentru o perioadă fixă, aceasta fiind generată de una sau mai multe surse regenerabile, provenite dintr-o singură tehnologie sau din mai multe – soare, vânt etc. – prin intermediul unui parc fotovoltaic sau eolian, la un preț prestabilit (fix sau indexat).

Rulează videoul

Cu un contract de tip Green PPA, beneficiezi de următoarele avantaje:

  • Atingerea obiectivelor de sustenabilitate, fără investiții inițiale de capital

Green PPA-urile reprezintă un angajament ferm, pe termen mediu sau lung, pentru utilizarea surselor de energie regenerabilă, contribuind la reducerea amprentei de carbon a afacerii tale.

  • Predictibilitatea pe termen lung a costurilor cu energia electrică

Contractele de tip Green PPA sunt încheiate pe termen mediu sau lung, oferind predictibilitate asupra costurilor cu energia electrică, pentru o perioadă extinsă de timp, implicit cu efect pozitiv asupra planificării bugetelor anuale viitoare.

  • Diversificarea portofoliului energetic

Green PPA-urile fac parte dintr-o strategie de gestionare a riscurilor, ajutând compania ta să își diversifice portofoliul de achiziție energie electrică și să își diminueze expunerea la volatilitatea prețurilor din piața de energie electrică.

  • Diferențierea competitivă

Green PPA-urile oferă companiei tale posibilitatea de a se diferenția de concurenți, prin înverzirea lanțului valoric propriu.

Tipuri de Green PPA, adaptate nevoilor afacerii tale

Reducere

On-site Green PPA

Implică amplasarea unui sistem fotovoltaic pe clădirea sau pe terenul tău, investiție finanțată de către ENGIE și, prin urmare, cu zero costuri de capital pentru tine.

Plata in rate

Off-site Green PPA

Presupune ca sursa energiei regenerabile, achiziționate şi livrate către tine, să fie una externă, adică din parcuri solare sau eoliene ce nu se află pe terenul sau clădirea ta.

Servicii tehnice

Virtual Green PPA (Virtual Power Purchase Agreement)

Este un instrument financiar și contractual care permite companiei tale să achiziționeze energie electrică produsă din surse regenerabile, fără a fi necesară livrarea fizică a acesteia.

Recomandări ENGIE pentru o contractare Green PPA avantajoasă:

  • Securizează, printr-un contract Green PPA, un volum parțial din consumul total anual de energie electrică.
  • Alege varianta unui acord de tip Green PPA ca modalitate de finanțare a unui activ de energie regenerabilă, care va furniza energie verde pentru afacerea ta.
  • Pentru contracararea efectelor intermitențelor în producție, alege un mix de energie solară şi eoliană, din surse diverse.

De ce să alegi ENGIE?

Suntem lider mondial în furnizarea de energie verde prin contracte de tip Green PPA, conform BloombergNEF.

Printre clienții care ne-au acordat încredere, se numără Google, Amazon, Microsoft, Heineken sau Carrefour.