Urgenţe gaze

Dacă simți miros de gaz sau observi orice defecțiune tehnică în alimentarea cu gaze naturale anunță operatorul de distribuție din zona ta. Datele de contact ale acestuia le găsești pe prima pagină a facturii de gaz.

Contractare online

Contractare online Rapid, comod și simplu! Poţi alege o oferta dedicată şi încheia un contract direct în online.  

Utile

Aici poţi accesa rapid cele mai importante informaţii despre factură, modalităţi de plată sau alte subiecte de interes pentru tine.

Descărcă aplicaţia

Viața înseamnă dinamism, iar acum nu mai ai grija facturilor, plăților și transmiterii indexului autocitit: le ai pe toate în aplicația engiemobile    

Agenţia online

Agenţia online este platforma ENGIE unde puteţi transmite indexul autocitit, vizualiza istoricul facturilor şi al consumului, puteţi plăti factura online şi nu numai.

Call Center

021 9366 prefix local (936)
Disponibil Luni - Vineri În intervalul  orar 08:30 - 19:00

ENGIE Romania lansează noua platformă de comunicare de brand ,,Creează cu ENGIE un nou început”.

ENGIE Romania lansează o nouă platformă de comunicare de brand, “Creează cu ENGIE un nou început”, care aduce în prim-plan poveștile celor care își folosesc energia pentru a crea, zi de zi, experiențe memorabile pentru cei dragi, chiar și atunci când lumea din jur este în continuă schimbare. Platforma este semnată de Cheil | Centrade, desemnată anul trecut agenția de consultanță integrată de brand și comunicare comercialăa companiei.

Insight-ul campaniei pornește de la faptul că, pentru ENGIE, oamenii nu sunt simpli consumatori de energie, ci, cu fiecare gest, gând bun sau zâmbet, sunt creatori de energie pentru cei din jurul lor. Într-o lume plină de noi și noi provocări, creatorii de energie găsesc mereu idei pentru noi începuturi, transformând fiecare moment într-o experiență memorabilă, numai bună de imortalizat și de dat mai departe. Oamenii și micile lor povești surprinzătoare, pline de emoție și umor primesc din partea ENGIE scena pe care să se desfășoare.

“Ne-am dorit o campanie care să vorbească despre consumator și experiențele lui “acasă”, un spațiu predilect, mai ales în contextul actual, pentru energia convențională, dar și pentru cea creatoare. Consumatorul devine astfel protagonistul, cameramanul, regizorul unor experiențe cotidiene, pe care le ignorăm de multe ori, în ciuda încărcăturii lor simbolice. El este creatorul de energie ale cărui povești actuale, autentice și savuroase ne inspiră să ne reinventăm și să creăm un nou început al modului în care concepem relația cu clienții noștri.”, menționează Amalia Anghel, responsabilă cu viziunea strategică și de CSR a brandului ENGIE în România.

În acest context nou pe care omenirea l-a cunoscut în utimele luni, dar și în cel al pieței de energie, ENGIE Romania este inspirată de poveștile creatorilor de energie și adaptează în permanență gama de produse, oferte și instrumente digitale pentru a răspunde cât mai bine așteptărilor acestora și a le permite să se concentreze pe ceea ce este cu adevărat important pentru ei.

Mihai Gongu, ECD Cheil|Centrade Centrade, explică demersul creativ „Încă din faza de pitch, ne-am dorit o platformă de comunicare care iese complet din clișeele categoriei și care face brandul ENGIE cât mai vibrant și mai relevant. Mai ales în acest an cu totul aparte, anul pandemiei, dar și cel în care clienții iau decizii importante privind furnizorul de energie, am ales să vorbim despre calitatea românilor de a fi creatori de energie pentru cei dragi și despre cum ENGIE le încurajează creativitatea cu produse de ultimă generație și cele mai potrivite oferte integrate.

Platforma de comunicare “Creează cu ENGIE un nou început” propune o serie de spoturi în stilul home videos, dedicate diferitelor targeturi de consumatori – young & family, seniori, pasionați de noi tehnologii și celor implicați în comunitate. Platforma integrează atât segmentele tradiționale de activitate  – gaze naturale, energie electrică și servicii tehnice pentru instalațiile de gaze naturale și centrale termice  –  cât și zonele de new business, axate pe inovație și energie verde – soluții de monitorizare a temperaturii ambientale, panouri fotovoltaice și stații de încărcare pentru mașini electrice, dar și proiecte de responsabilitate socială derulate de companie.

“Am imaginat o campanie cât mai apropiată ca look&feel de universul UGC (user generated content), așa că am experimentat la filmare cu tot felul de camere, de la GoPros la smartphones de diverse tipuri și chiar un DVCAM mai vintage și am intervenit foarte atent în post-producție pentru a păstra acel aspect genuine de care aveam nevoie.” povestesc Alina Zaharescu și Alex Roșca, Group Creative Directors la Cheil|Centrade.

Campania va debuta etapizat pe TV și online și include execuții dedicate pentru social media și activări în parteneriat cu influencerii brandului, precum și o campanie de comunicare internă.

Despre Cheil:

Cheil|Centrade are o experiență solidă în banking, de peste un deceniu, și este lead agency pentru branduri importante din industriile bancară și a asigurărilor și lead social agency pentru brandul numărul 1 în social media românească.

Cheil Centrade este una dintre cele mai mari companii de comunicare integrată din România si servește drept hub regional pentru rețeaua coreeană Cheil în sud-estul Europei (10 piete) coordonând strategie de comunicare și creație pentru Samsung. Din portofoliul Cheil|Centrade mai fac parte First Bank, NN, Raiffeisen Bank, Dr. Oetker, Mondelez, KTI, Point Pickup, Asociația ANAIS, Hospice Casa Speranței și United Way. Din 2018, Cheil Centrade București a lansat și divizia DIA un centru unic de servicii de data intelligence care deservește mai multe piețe din Europa. Cheil Centrade este singura agenție românească premiată la cea mai recentă ediție London International Awards și de asemenea, singura care a avut un membru în juriulcelei mai recente ediții Euro Effie Awards.

Centrade este parte a holdingului internațional Centrade USA – cu operațiuni in București, Houston și Zagreb, alaturi de Chainsaw Europe, Kubis Interactive și Epidemic Worldwide.

Despre ENGIE Romania:

ENGIE este un grup mondial, liderul tranziției către o economie cu impact neutru asupra mediului înconjutăror, prin reducerea consumului de energie și dezolvatarea de soluții nepoluante. Grupul ENGIE este prezent în România în trei sectoare de activitate: gaze naturale, energie electrică şi servicii energetice. ENGIE Romania este principala filială a Grupului în România şi deţine companiile Distrigaz Sud Reţele, ENGIE Servicii, ENGIE Building Solutions, Alizeu Eolian şi Brăila Winds. Compania activează în următoarele domenii de activitate: distribuţie şi furnizare de gaze naturale, furnizare de energie electrică, servicii tehnice pentru instalaţiile de gaze naturale şi centrale termice şi producţie de energie electrică din surse regenerabile. ENGIE Romania şi filialele sale deservesc un portofoliu de 1,9 milioane de clienţi, operează o reţea de distribuţie de circa 20.000 km, deţin două parcuri eoliene cu o capacitate totală de 100 MW şi au 4.000 de angajaţi.

Credits:

Agenție de creație: Cheil | Centrade

Art Directors: Victor Trifan, Bogdan Popescu

Group Creative Directors: Alina Zaharescu, Alexandru Roșca.

Executive Creative Director: Mihai Gongu

AV Director: Monica Garbur

Account Director: Mara Grigorescu

Sr. Account Executive: Andreea Silvia Predoiu

Group Account Director: Codruța Strat

Client Services Director: Carmen Miruță

Head of Strategy: Ștefan Chirițescu

DTP: Dan Butoi

Casa de producție: Cyclops Films

Regizor: Iulian Moga

DOP: Tudor Lucaciu

Production Designer: Mihaela Popescu

Production Manager: Oana Ursachi

Producers: Marius Bucur, Viorel Rădulescu

Fotograf: Vitalie Brega

Videographer Social Media: Adi Bulboacă

Post-producție video: Chainsaw Europe

Editor imagine: Silvia Matei, Smaranda Paraschiv

Editor sunet: Hasan Nasser, Andrei Vasilache

GFX: Dragoș Tănase

Coordonator post-producție: Raluca Iuteș, Oana Manea

Ilustrație foto și storyboard: Valentin Pețuhov

Client: ENGIE Romania

 

Head of Corporate Communication: Amalia Anghel

Project Manager: Loredana Modoran

Project Manager: Ramona Sărărescu

Coordonator comunicare internă: Andreea Ionescu

Agenție de media: United Media Services

Dragoș Andronache – Head of Digital

Mircea Horlaci – Digital Media Manager

Andrei Gabroveanu – Media Specialist

Gabriela Bujor – Media Specialist

Oana Stoica – Senior Media Buyer

Sînziana Florescu – Media Buying Director