Informații utile în contextul pandemiei generate de COVID-19

În această perioadă, dificilă pentru noi toți, siguranța ta și a celor dragi ție este cea mai importantă. Astfel, am creat o pagină dedicată unde găsești toate informațiile necesare și deciziile luate de ENGIE Romania, acestea urmând a fi actualizate periodic, în funcție de evoluția situației legate de pandemia COVID-19.

format_quote

Cu toții traversăm o perioadă dificilă generată de pandemia COVID—19. ENGIE Romania și filialele sale au o misiune de interes public național, respectiv continuitatea furnizării de energie și de servicii tehnice clienților noștri, precum și aceea de a asigura securitatea în exploatare a rețelei de distribuție a gazelor naturale. În același timp suntem preocupați de sănătatea angajaților noștri și respectăm cu strictețe măsurile de protecție impuse de autorități și specialiști. Mulțumesc tuturor colegilor care își desfășoară activitatea pe teren în aceste zile ajutându-ne să ne ducem la îndeplinire misiunea noastră.

Eric Stab, Președinte și CEO ENGIE Romania

Eric Stab

Președinte și CEO ENGIE Romania

Play Video
Aplicația engiemobile

Aplicația engiemobile

Ai acces rapid la informații și operațiuni online direct în contul de client sau în aplicația engiemobile, disponibilă în:

Google Play App Store
Plata online a facturii

Plata online a facturii

Dacă vrei să plătești factura online accesează acest link. Toate informațiile legate despre modalitățile de plată a facturii le găsești aici.

Activează-ți factura electronică

Activează-ți factura electronică

Nu ai încă activ serviciul de factură prin e-mail? Îți poți activa factura prin e-mail aici.

Asistență telefonică

Asistență telefonică

Dacă ai totuși nevoie de ajutorul nostru, ne poți suna la numărul de telefon 021.9366 și te vom ajuta să găsești răspunsurile.

Pentru comunitate
#EnergieEroilor

ENGIE Romania vine în sprijinul cadrelor medicale din prima linie și a pacienților afectați de virusul SARS-COV-2 cu o contribuție financiară în valoare de 250.000 de euro, care va fi direcționată către mai multe organizații: Societatea Națională de Cruce Roșie din România, Dăruiește Viață și HOSPICE Casa Speranței. Fondurile direcționate către Societatea Națională de Cruce Roșie din România și Dăruiește Viața, în cuantum de 100.000 de euro fiecare, vor fi utilizate pentru achiziția de echipamente pentru cadrele medicale, precum și de aparate de ventilație sau materiale de strictă necesitate pacienților confirmați cu COVID-19. Alți 50.000 de euro sunt alocați către HOSPICE Casa Speranței pentru îngrijirea pacienților cu boli oncologice.

Play Video

Măsuri speciale

6 aprilie

Echipele operaționale ale ENGIE Romania respectă măsurile de protecție impuse.

Citește mai mult

15 martie

ENGIE Romania ia decizia de a suspenda temporar, începând cu data de 16 martie, activitatea din centrele de relații cu clienții din toate județele în care are operațiuni.

Citește mai mult

Surse de informare

Îți recomandăm să te informezi din surse sigure. Ai aici surse utile:

Întrebări frecvente

  • Ce pot face online, la ENGIE? Cum pot plăti factura, transmite indexul sau încheia un contract?
    Cel mai simplu mod prin care poți rezolva operațiunile în relația cu ENGIE este prin contul online. Imediat ce ţi-ai creat un cont online sau ţi-ai instalat aplicația engiemobile, poţi:
    • vedea facturile;
    • transmite indexul;
    • activa factura prin e-mail;
    • plăti factura;
    • încheia un contract nou sau schimba titularul de contract;
    • face programări pentru servicii tehnice, cum ar fi cele de verificări şi revizii pentru instalaţia de gaze naturale sau pentru centrala termică;
    • accesa toate informațiile importante într-un singur loc: informări, newslettere, etc.

    Dacă ai nevoie de asistență de la distanță, poți utiliza formularul de contact de pe site-ul engie.ro, secțiunea contact sau poți utiliza serviciul național de Call Center, apelând numărul 021.9366, de luni până vineri, între orele 08:30 – 19:00.

  • Cum îmi pot crea un cont online pentru a putea rezolva totul fără să mai ies din casă?
    Este foarte simplu și rapid să îți creezi un cont. Iată pașii pe care trebuie să îi urmezi:
    1. Intră pe www.engie.ro.
    2. Alege de sus din partea dreaptă a paginii „CONTUL MEU” și dă click. Imediat vei fi direcționat într-o pagină nouă.
    3. Apasă „CREARE CONT” și completează detaliile. Vei avea nevoie de codul de client, numărul de contract sau de instalație, un e-mail și o parolă. Codul de client, numărul de contract sau de instalație le găsești pe factura de energie.
    4. Apoi, dă click pe „ÎNREGISTRARE CONT NOU”
    5. Odată înregistrat, vei primi pe e-mail-ul cu care te-ai înregistrat, un link prin care poți activa noul tău cont, iar apoi te poți conecta folosind parola pe care ți-ai ales-o. Atenție! Acest e-mail de activare a contului expiră după 7 zile.
  • Dacă nu doresc să mai primesc factura fizică, ca să nu stau cu grija atingerii plicului care a trecut prin mai multe mâini, cum activez factura prin e-mail?

    Este un serviciu pe care îl poţi activa simplu și gratuit. Iată cum:

    După activare, vei primi factura în format electronic, imediat ce a fost emisă, împreună cu informaţiile contractuale. Astfel, poţi vedea oricând factura, de pe orice dispozitiv cu conexiune la internet, şi de asemenea o poţi plăti rapid și ușor.

  • Cum pot plăti factura de energie dacă locurile în care obișnuiam să achit factura ENGIE (parteneri non-bancari) sunt închise sau dacă nu pot părăsi locuința?

    Poate până acum ai plătit factura în numerar, la un POS sau la partenerii ENGIE, însă în acestă perioadă când trebuie să stăm în casă nu vei mai putea face asta. Noi însă ne-am gândi la toate și am negociat pentru tine metodele alternative de plată pe care ți le punem la dispoziție, bineînțeles fără comision:

    • plată online direct de pe siteul nostru engie.ro/plateste-online. Este cea mai sigură și mai rapidă metodă de plată iar tu o poți folosi chiar dacă nu ai încă un cont online;
    • transfer bancar;
    • Debit Direct;
    • internet banking sau mobile banking (prin telefon) ;
    • virament bancar: ordin de plată în conturile ENGIE de mai jos:
    BRD GSG, SMCCRO26 BRDE 450S V114 3681 4500
    Raiffeisen Bank, Agenția Piața Alba IuliaRO40 RZBR 0000 0600 1066 0361
    BCR, Sucursala Sector 3RO16 RNCB 0074 0018 4206 G242
    Citibank Europe, Sucursala RomâniaRO18 CITI 0000 0008 2490 2224
    UniCredit Bank, Sucursala Charles de GaulleRO54 BACX 0000 0001 2482 3310
    ING Bank, Sucursala BucureștiRO83 INGB 0001 0000 0000 0888
    CEC Bank, Agenția LipscaniRO80 CECE B315 N5RO N218 9733
    Banca Transilvania, Sucursala UniriiRO44 BTRL 0430 1601 0071 3643
    Garanti BankRO36 UGBI 0000 5120 04392 RON
  • Pe perioada stării de urgență se prelungește termenul scadent al facturii de energie?

    Facturile se achită până la data scadentă menționată pe prima pagină a fiecăreia dintre acestea. Poți plăti facturile în siguranță, direct de la tine de acasă, folosind oricare dintre metodele menționate mai sus.

    Ținând însă cont de situația specială in care ne aflăm , dacă  te afli în imposibilitatea de a achita factura de gaze naturale în aceasta perioadă din cauza scăderii veniturilor tale ca urmare directa sau indirecta a măsurilor impuse de autoritățile competente, pe perioada stării de urgență, te rugăm să adresezi o solicitare scrisă în secțiunea contact de pe site-ul engie.ro pentru a identifica împreună cea mai bună soluție.

  • Cum pot obține răspunsuri le întrebări legate de relația contractuală cu ENGIE în condițiile în care centrele de relații clienți sunt în prezent închise?

    Poți rezolva orice problemă de acasă, deoarece serviciile noastre online îți stau la dispoziție. Astfel, obții informațiile de care ai nevoie:

    De asemenea ne poți suna la numărul de Call Center 021.9366, apel cu tarif normal.

  • Ce se întâmplă cu revizia/verificarea instalației de gaze sau a centralei termice în această perioada?

    În contextul măsurilor de prevenire a răspândirii COVID-19, ENGIE Romania a luat toate măsurile de protecție recomandate în cazul intervențiilor tehnicienilor săi la clienți, respectiv acelea de a purta măști, mănuși, protecție la pantofi și utilizarea de dezinfectanți. De asemenea, echipele noastre respectă recomandările în vigoare impuse de autorități și specialiști cu privire la distanța socială și la dezinfectarea în mod corespunzător a mâinilor, după fiecare intervenție efectuată.

    Pe perioada stării de urgență instituite la nivel național, ENGIE Romania asigură, cu consimțământul prealabil al clienților, deplasările necesare pentru a îndeplini obligațiile din contractele pentru serviciile de verificare-revizie a instalațiilor interioare de gaz natural. Verificările și reviziile sunt necesare pentru a constata dacă instalația interioară de gaz natural îndeplinește sau nu condițiile de funcționare în siguranță prevăzute în Normele Tehnice pentru exploatarea sistemelor de alimentare cu gaze naturale.

    În cazul în care clienții doresc reprogramarea serviciului, acest lucru se poate realiza astfel:

  • Dacă trebuie să schimb titularul unui contract în acestă perioada cum procedez și care sunt documentele necesare?

    Dacă în această perioadă apare o situație neprevazută și trebuie să schimbi titularul contractului de energie, cel mai simplu este să intri pe engie.ro. Tot ce trebuie să faci este să urmezi pașii de contractare:

    • din pagina principală engie.ro alegi tipul de energia, gaz sau energie electrică;
    • completezi datele de contact;
    • ulterior, îți vor fi afișate ofertele destinate ție;
    • selectezi oferta dorită;încarci documentele necesare pentru finalizarea procesului de contractare: actul de identitate, actul de proprietate al spațiului, acordul (co)proprietarului (dacă este cazul), o fotografie a contorului (din care să reiasă clar seria contorului și indexul).

    În funcție de particularitățile documentelor pe care le vei transmite, este posibil să îți solicităm informații suplimentare.

  • Unde pot găsi ultimele indicații și informații despre contextual actual?

    Te încurajăm să te informezi din surse oficiale, cum sunt Ministerul Sănătății și Ministerul Afacerilor Interne. Toate informațiile utile clienților noștri sunt transmise pe toate canalele noastre de informare: prin intermediul site-ului engie.ro, al contului de client, al scrisorilor sau al echipei ENGIE din Call Center.

keyboard_arrow_up