În zilele de 1 şi 5 iunie centrele noastre de relaţii clienţi vor fi închise, iar numărul de Call Center va fi indisponibil. Excepţie face insula ENGIE din Băneasa Shopping City care va funcţiona conform programului centrului comercial. Vineri, pe 2 iunie vom avea program normal de funcționare, iar acesta va fi reluat începând de marți, 6 iunie. Mulțumim!
În această perioadă, dificilă pentru noi toți, siguranța ta și a celor dragi ție este cea mai importantă. Astfel, am creat o pagină dedicată unde găsești toate informațiile necesare și deciziile luate de ENGIE Romania, acestea urmând a fi actualizate periodic, în funcție de evoluția situației legate de pandemia COVID-19.
format_quoteCu toții traversăm o perioadă dificilă generată de pandemia COVID—19. ENGIE Romania și filialele sale au o misiune de interes public național, respectiv continuitatea furnizării de energie și de servicii tehnice clienților noștri, precum și aceea de a asigura securitatea în exploatare a rețelei de distribuție a gazelor naturale. În același timp suntem preocupați de sănătatea angajaților noștri și respectăm cu strictețe măsurile de protecție impuse de autorități și specialiști. Mulțumesc tuturor colegilor care își desfășoară activitatea pe teren în aceste zile ajutându-ne să ne ducem la îndeplinire misiunea noastră.
Eric Stab
Președinte și CEO ENGIE Romania
Dacă vrei să plătești factura online accesează acest link. Toate informațiile legate despre modalitățile de plată a facturii le găsești aici.
Nu ai încă activ serviciul de factură prin e-mail? Îți poți activa factura prin e-mail aici.
Dacă ai totuși nevoie de ajutorul nostru, ne poți suna la numărul de telefon 021.9366 și te vom ajuta să găsești răspunsurile.
ENGIE Romania vine în sprijinul cadrelor medicale din prima linie și a pacienților afectați de virusul SARS-COV-2 cu o contribuție financiară în valoare de 250.000 de euro, care va fi direcționată către mai multe organizații: Societatea Națională de Cruce Roșie din România, Dăruiește Viață și HOSPICE Casa Speranței. Fondurile direcționate către Societatea Națională de Cruce Roșie din România și Dăruiește Viața, în cuantum de 100.000 de euro fiecare, vor fi utilizate pentru achiziția de echipamente pentru cadrele medicale, precum și de aparate de ventilație sau materiale de strictă necesitate pacienților confirmați cu COVID-19. Alți 50.000 de euro sunt alocați către HOSPICE Casa Speranței pentru îngrijirea pacienților cu boli oncologice.
6 aprilie
Echipele operaționale ale ENGIE Romania respectă măsurile de protecție impuse.
15 martie
ENGIE Romania ia decizia de a suspenda temporar, începând cu data de 16 martie, activitatea din centrele de relații cu clienții din toate județele în care are operațiuni.
Dacă ai nevoie de asistență de la distanță, poți utiliza formularul de contact de pe site-ul engie.ro, secțiunea contact sau poți utiliza serviciul național de Call Center, apelând numărul 021.9366, de luni până vineri, între orele 08:30 – 19:00.
Poate până acum ai plătit factura în numerar, la un POS sau la partenerii ENGIE, însă în acestă perioadă când trebuie să stăm în casă nu vei mai putea face asta. Noi însă ne-am gândi la toate și am negociat pentru tine metodele alternative de plată pe care ți le punem la dispoziție, bineînțeles fără comision:
BRD GSG, SMCC | RO26 BRDE 450S V114 3681 4500 |
---|---|
Raiffeisen Bank, Agenția Piața Alba Iulia | RO40 RZBR 0000 0600 1066 0361 |
BCR, Sucursala Sector 3 | RO16 RNCB 0074 0018 4206 G242 |
Citibank Europe, Sucursala România | RO18 CITI 0000 0008 2490 2224 |
UniCredit Bank, Sucursala Charles de Gaulle | RO54 BACX 0000 0001 2482 3310 |
ING Bank, Sucursala București | RO83 INGB 0001 0000 0000 0888 |
CEC Bank, Agenția Lipscani | RO80 CECE B315 N5RO N218 9733 |
Banca Transilvania, Sucursala Unirii | RO44 BTRL 0430 1601 0071 3643 |
Garanti Bank | RO36 UGBI 0000 5120 04392 RON |
Facturile se achită până la data scadentă menționată pe prima pagină a fiecăreia dintre acestea. Poți plăti facturile în siguranță, direct de la tine de acasă, folosind oricare dintre metodele menționate mai sus.
Ținând însă cont de situația specială in care ne aflăm , dacă te afli în imposibilitatea de a achita factura de gaze naturale în aceasta perioadă din cauza scăderii veniturilor tale ca urmare directa sau indirecta a măsurilor impuse de autoritățile competente, pe perioada stării de urgență, te rugăm să adresezi o solicitare scrisă în secțiunea contact de pe site-ul engie.ro pentru a identifica împreună cea mai bună soluție.
Poți rezolva orice problemă de acasă, deoarece serviciile noastre online îți stau la dispoziție. Astfel, obții informațiile de care ai nevoie:
De asemenea ne poți suna la numărul de Call Center 021.9366, apel cu tarif normal.
Dacă în această perioadă apare o situație neprevazută și trebuie să schimbi titularul contractului de energie, cel mai simplu este să intri pe engie.ro. Tot ce trebuie să faci este să urmezi pașii de contractare:
În funcție de particularitățile documentelor pe care le vei transmite, este posibil să îți solicităm informații suplimentare.
Te încurajăm să te informezi din surse oficiale, cum sunt Ministerul Sănătății și Ministerul Afacerilor Interne. Toate informațiile utile clienților noștri sunt transmise pe toate canalele noastre de informare: prin intermediul site-ului engie.ro, al contului de client, al scrisorilor sau al echipei ENGIE din Call Center.