Schimbare titular

Vrei să schimbi titularul?

Te ajutăm să faci modificările de care ai nevoie, simplu și rapid. Vezi documentele necesare în zona de Întrebări frecvente

Întrebări frecvente

  • Vreau să închei un contract de furnizare energie, însă nu am contor. Ce trebuie să fac?

    Dacă nu ai încă contor de gaze naturale sau energie electrică, trebuie să contactezi şi distribuitorul pentru instalarea lui şi punerea în funcţiune. Lista distribuitorilor o găseşti pe www.anre.ro.

  • Am contor și ENGIE este furnizorul meu, dar contractul nu este pe numele meu. Cum pot schimba titularul contractului?

    Poți schimba titularul contractului rapid, direct din această pagină. Alegi oferta pe care dorești să o contractezi și urmezi pașii de contractare. Pentru finalizarea procesului vei avea nevoie și de următoarele documente:

    • declarație pe propria răspundere privind deținerea unui drept locativ din care să reiasă calitatea avută pentru spațiul pentru care contractezi servicii de furnizare și că nu există litigii;
    • datele tehnice ale locului de consum (seria contorului și CLC/POD – cod loc consum) de pe ultima factură emisă de actualul furnizor. Dacă ne transmiți direct factura ta, te rugăm să elimini prețul energiei înainte să încarci fișierul. Totodată, în cazul în care nu ai o factură emisă, poți încărca avizul tehnic de racordare (ATR) întrucât și acesta cuprinde toate informațiile necesare;
    • indexul autocitit din momentul în care este realizată solicitarea;
    • act de identitate.

    În funcție de particularitățile actelor depuse este posibil să îți solicităm informații/documente suplimentare, necesare încheierii contractului, față de cele menționate mai sus.

    Dacă online nu e varianta potrivită pentru tine, poți încheia contractul de energie în oricare dintre centrele de relații clienți.

  • Am contract de energie cu un furnizor. Cum pot schimba furnizorul de energie?

    Schimbarea furnizorului de energie de către clientul final se realizează în conformitate cu Ordinul ANRE nr. 3/2022, fiind un proces gratuit. Pe parcursul derulării contractului de energie, poți să denunți contractul încheiat cu furnizorul actual și să închei un contract de furnizare cu orice alt furnizor din piața concurențială.

    Procesul de schimbare a furnizorului începe la data încheierii contractului cu noul furnizor ales, iar schimbarea efectivă își produce efectele la data aleasă de tine, dar nu mai puțin de 24 de ore de la inițierea procedurii.

    Nu vei putea începe un proces de schimbare a furnizorului dacă ești titularul contractului de furnizare a energiei, dar ai pierdut dreptul de folosință privind locul de consum ce face obiectul cererii tale.

    Pentru finalizarea procesului vei avea nevoie de următoarele documente:

    • declarație pe propria răspundere privind deținerea unui drept locativ din care să reiasă calitatea avută pentru spațiul pentru care contractezi servicii de furnizare și că nu există litigii;
    • datele tehnice ale locului de consum (seria contorului și CLC/POD – cod loc consum) de pe ultima factură emisă de actualul furnizor. Dacă ne transmiți direct factura ta, te rugăm să elimini prețul energiei înainte să încarci fișierul. Totodată, în cazul în care nu ai o factură emisă, poți încărca avizul tehnic de racordare (ATR) întrucât și acesta cuprinde toate informațiile necesare;
    • indexul autocitit din momentul în care este realizată solicitarea;
    • act de identitate.

    În funcție de particularitățile actelor depuse este posibil să îți solicităm informații/documente suplimentare, necesare încheierii contractului.

    Dacă online nu e varianta potrivită pentru tine, poți încheia contractul de energie în oricare dintre centrele de relații clienți.

  • Vreau o altă ofertă ENGIE, mai potrivită nevoilor mele de consum. Ce trebuie să fac?

    În cazul în care ești deja client ENGIE și dorești să alegi o altă ofertă din portofoliul nostru, poți încheia un contract online aici, simplu și rapid. Tot ce trebuie să faci este să alegi tipul de energie pentru care dorești o ofertă nouă și să urmezi pașii de contractare.

    Totuși, dacă online-ul nu e varianta potrivită pentru tine, poți încheia contractul de energie în oricare dintre centrele de relații clienți.

keyboard_arrow_up