În perioada 28 aprilie – 5 mai ne încărcăm sistemele cu energie. Astfel, procesele contractare ofertă de energie și schimbarea titularului de contract din website nu vor fi disponibile. Pentru solicitări de acest fel, ne poți vizita în cel mai apropiat centru de relații clienți, poți folosi formularul de contact sau ne poți contacta telefonic la 021.9366 (număr disponibil de luni până vineri, în intervalul 08:00 – 20:00).

Transformă cutia poștală într-un click! Alege factura pe e-mail.

Factura pe e-mail ajunge la tine imediat după ce fost emisă, fără să apară întarzieri.

Cu factura pe e-mail, câștigi timp și ai totul la un click distanță!

Trimitere email

Primești factura
imediat

Factura pe e-mail ajunge la tine imediat ce este emisă.

Accesează oricând

Accesezi factura
oricând

Poți accesa factura oricând, indiferent unde te-ai afla.

Plata online

Plătești simplu și
rapid

Achiți factura direct din e-mail.

Prietenos cu mediul

Ajuți mediul
înconjurător

Ajuți natura și contribui la un viitor prietenos.

Întrebări frecvente

  • Care sunt modalitățile prin care pot activa factura electronică?

    Dacă ești client casnic, poți activa factura pe e-mail astfel:

    • prin completarea formularului de mai sus, din aceasta pagina;
    • prin intermediul aplicației mobile sau al contului online MyENGIE;
    • cu ajutorul consultanților ENGIE din centrele de relații clienți;
    • sau la numărul de Call Center 021.9366.