Plătește online

Ai plătit până acum online?

Dacă da, atunci ştii deja că este cea mai simplă şi mai rapidă metodă de plată.

Plătești în siguranță:

plateste factura engie online

Întrebări frecvente

  • Cum îmi recuperez banii dacă am plătit cu cardul de 10 ori valoarea facturii?

    Dacă ai plătit mai mult decât valoarea totalului de plată, ai următoarele opțiuni:

    • Sumele plătite în avans rămân salvate în contul tău de client, astfel poți considera suma ca plată în avans, urmând să acopere integral sau parțial facturile ce se vor emite ulterior plății;
    • Dacă ai mai multe contracte de energie, poți opta pentru transferul sumei către un alt loc de consum;
    • Dacă opțiunile de mai sus nu sunt potrivite pentru tine ne poți scrie pe formularul de contact online, iar noi vom restitui suma în contul tău. Solicitarea de restituire trebuie însoțită de: dovada de plată, codul IBAN și numele titularului de cont.
  • Cum pot face dovada plății dacă am achitat factura?

    În cazul în care furnizarea cu energie la locul tău de consum a fost oprită din neplată, aici găsești informațiile de care ai nevoie.

    În cazul în care ai plătit direct din contul online sau ai utilizat link-ul de plată primit odată cu factura prin e-mail, vei putea vedea soldul actualizat în timp real în contul tău online prin platforma online sau prin aplicația engiemobile.

    Dacă ai plătit prin oricare altă metodă de plată, banii vor ajunge în contul tău ENGIE în minimum 3 zile lucrătoare. Acesta fiind timpul de procesare al partenerilor noștri de plată.

keyboard_arrow_up