Intuitivă și prietenoasă, aplicația MyENGIE este gândită în așa fel încât să găsești rapid informațiile de care ai nevoie.
Dacă ai în grija ta mai multe locuri de consum, acum poți stabili un nume și un simbol pentru fiecare pentru a le deosebi mult mai ușor.
Plata facturilor, transmiterea indexului sau programarea serviciilor tehnice. Le poți rezolva pe toate rapid, și simplu.
În secțiunea Facturi și plăți din aplicație poți plăti, în același timp, toate facturile tale de energie – fie de gaze naturale, fie de energie electrică, de pe oricare dintre locurile tale de consum. La final, poți salva datele cardului tău. Astfel la următoarea plată nu vei mai pierde timp completându-le din nou. Mai mult, poți salva in siguranță cardurile bancare pentru plăți mai ușoare. Simplu și sigur!
Din secțiunea Index a aplicației poți transmite lunar indexul autocitit și în fiecare lună plătești exact atât cât consumi. Câmpul destinat introducerii indexului va fi activ doar în perioada de transmitere și îl poți înregistra fie completându-l, fie prin scanarea contorului cu camera dispozitivului mobil.
Asigură-te că programezi la timp serviciile tehnice periodice de verificare și revizie. Acum poți să alegi serviciul tehnic pe care îl doreşti, apoi verifici intervalele disponibile și salvezi programarea direct din aplicația mobilă, secțiunea Servicii tehnice.
Descarcă aplicația și conectează-te în contul tău MyENGIE unde ai acces la toate informațiile tale de client: plătești facturile, transmiți indexul autocitit, programezi serviciile tehnice periodice și multe altele. Oriunde, oricând ai nevoie. Instalează-ți acum noua noastră aplicație MyENGIE!
Pentru a crea un cont MyENGIE trebuie să fii deja client ENGIE, să ai acces la o conexiune de internet și o adresă de e-mail validă.
De pe engie.ro:
Din aplicația MyENGIE:
Gata, contul a fost creat cu scces și validat. Acum ai acces la toate beneficiile oferite de MyENGIE! Dacă întâmpini probleme în crearea contului MyENGIE, ne poți contacta prin formularul de contact disponibil aici.
Pentru a-ți reseta parola asociată contului MyENGIE, apasă pe butonul Am uitat parola din ecranul de autentificare și urmează pașii următori:
Completează noua parolă pentru accesarea contului. Aceasta trebuie să conțină cel puțin 8 caractere, litere mici, litere mari și cifre. Apoi mai rămâne doar să apeși pe butonul Salvează și intră în cont. Dacă în continuare întâmpini probleme în accesarea contului MyENGIE, ne poți contacta prin formularul de contact disponibil aici.
Nu, nu este nevoie să creezi un alt cont pentru a avea acces la aplicația MyENGIE. Trebuie doar să descarci aplicația și să completezi adresa de e-mail și parola în ecranul de autentificare.
Din aplicația MyENGIE poți trimite indexul autocitit pentru gaze naturale și energie electrică, în funcție de distribuitorul tău. Pentru a transmite indexul, urmează pașii de mai jos.
Important: În cazul în care ai introdus un index greșit, acesta poate fi modificat, însă doar în perioada de transmitere, prin apăsarea butonului Modifică.