MyENGIE.
Mereu cu tine, online.

În contul tău MyENGIE ai acces la toate informațiile tale de client. Plătești facturile, transmiți indexul autocitit sau programezi servicii tehnice oricând, de oriunde ai nevoie.

favorite_border Design intuitiv

Intuitivă și prietenoasă, aplicația MyENGIE este gândită în așa fel încât să găsești rapid informațiile de care ai nevoie.

edit Cont personalizat

Dacă ai în grija ta mai multe locuri de consum, acum poți stabili un nume și un simbol pentru fiecare pentru a le deosebi mult mai ușor.

mobile_friendly Servicii rapide

Plata facturilor, transmiterea indexului sau programarea serviciilor tehnice. Le poți rezolva pe toate rapid, și simplu.

Descoperă cele mai importante funcționalități

Plătești facturile, mai simplu, mai rapid

Plătești facturile, mai simplu, mai rapid

În secțiunea Facturi și plăți din aplicație poți plăti, în același timp, toate facturile tale de energie – fie de gaze naturale, fie de energie electrică, de pe oricare dintre locurile tale de consum. La final, poți salva datele cardului tău. Astfel la următoarea plată nu vei mai pierde timp completându-le din nou. Mai mult, poți salva in siguranță cardurile bancare pentru plăți mai ușoare. Simplu și sigur!

Transmiți indexul direct din aplicație

Din secțiunea Index a aplicației poți transmite lunar indexul autocitit și în fiecare lună plătești exact atât cât consumi. Câmpul destinat introducerii indexului va fi activ doar în perioada de transmitere și îl poți înregistra fie completându-l, fie prin scanarea contorului cu camera dispozitivului mobil.

Transmiți indexul direct din aplicație
Programezi serviciile tehnice la timp

Programezi serviciile tehnice la timp

Asigură-te că programezi la timp serviciile tehnice periodice de verificare și revizie. Acum poți să alegi serviciul tehnic pe care îl doreşti, apoi verifici intervalele disponibile și salvezi programarea direct din aplicația mobilă, secțiunea Servicii tehnice.

Descarcă MyENGIE

Descarcă aplicația și conectează-te în contul tău MyENGIE unde ai acces la toate informațiile tale de client: plătești facturile, transmiți indexul autocitit, programezi serviciile tehnice periodice și multe altele. Oriunde, oricând ai nevoie. Instalează-ți acum noua noastră aplicație MyENGIE!

Întrebări frecvente

  • Cum creez un cont de client MyENGIE?

    Pentru a crea un cont MyENGIE trebuie să fii deja client ENGIE, să ai acces la o conexiune de internet și o adresă de e-mail validă.

    De pe engie.ro:

    1. Intră pe engie.ro și accesează butonul Contul meu din partea stânga-sus a ecranului.
    2. În noua pagină selectează opțiunea Creare cont, completează câmpurile cu informațiile necesare și apasă butonul Înregistrare cont nou.
    3. Verifică adresa de e-mail întrucât vei primi un cod de 6 cifre pentru validarea contului. Pentru a beneficia de toate funcționalitățile contului MyENGIE trebuie să adaugi locurile de consum pe care vrei să le administrezi.

    Din aplicația MyENGIE:

    1. Din pagina de autentificare a aplicației, apasă pe Nu ești înregistrat? Creeză cont!
    2. În noul ecran completează toate câmpurile cu informațiile necesare și apasă butonul Creează cont.
    3. Verifică adresa de e-mail întrucât vei primi un cod de 6 cifre pentru validarea contului. Pentru a beneficia de toate funcționalitățile contului MyENGIE trebuie să adaugi locurile de consum pe care vrei să le administrezi.

    Gata, contul a fost creat cu scces și validat. Acum ai acces la toate beneficiile oferite de MyENGIE! Dacă întâmpini probleme în crearea contului MyENGIE, ne poți contacta prin formularul de contact disponibil aici.

  • Am uitat parola contului MyENGIE. Ce pot face?

    Pentru a-ți reseta parola asociată contului MyENGIE, apasă pe butonul Am uitat parola din ecranul de autentificare și urmează pașii următori:

    1. Completează adresa de e-mail sau numărul de telefon asociate contului MyENGIE.
    2. Vei primi un cod de 6 cifre pentru validarea adresei de e-mail sau a numărului de telefon.

    Completează noua parolă pentru accesarea contului. Aceasta trebuie să conțină cel puțin 8 caractere, litere mici, litere mari și cifre. Apoi mai rămâne doar să apeși pe butonul Salvează și intră în cont. Dacă în continuare întâmpini probleme în accesarea contului MyENGIE, ne poți contacta prin formularul de contact disponibil aici.

  • Am deja cont de client creat. Trebuie să creez un nou cont pentru a avea acces la aplicația MyENGIE?

    Nu, nu este nevoie să creezi un alt cont pentru a avea acces la aplicația MyENGIE. Trebuie doar să descarci aplicația și să completezi adresa de e-mail și parola în ecranul de autentificare.

  • Cum pot transmite indexul autocitit prin aplicația MyENGIE?

    Din aplicația MyENGIE poți trimite indexul autocitit pentru gaze naturale și energie electrică, în funcție de distribuitorul tău. Pentru a transmite indexul, urmează pașii de mai jos.

    1. Accesează secțiunea Index.
    2. Dacă te afli în perioada de transmitere a indexului, vei avea activ câmpul în care poți completa indexul autocitit. Pentru gaze naturale ai și opțiunea de a scana contorul cu camera dispozitivului mobil.
    3. Apasă butonul Transmite indexulși ai terminat!

    Important: În cazul în care ai introdus un index greșit, acesta poate fi modificat, însă doar în perioada de transmitere, prin apăsarea butonului Modifică.

keyboard_arrow_up