keyboard_arrow_left

Rulează videoul

Rulează videoul
keyboard_arrow_right
Plata facturilor, transmiterea indexului sau programarea de servicii pot fi rezolvate rapid și simplu, din confortul casei tale.
Ai la îndemăna toate informațiile necesare, indiferent de locul unde te afli, dacă descarci și aplicația.
Poți gestiona ușor mai multe locuri de consum din același cont: fiecare loc poate fi personalizat cu nume și simbol distinct.
Uimești cu abilitățile tale de a rezolva probleme complicate! Să vizualizezi graficul consumului tău în meniul Index al aplicației e simplu. Poți compara și consumul tău mediu zilnic, accesând istoricul facturilor din meniul Facturi & Plăți. Vizionează pentru a afla!
În secțiunea Index din aplicație poți înregistra indexul autocitit fie prin completare, fie prin scanarea contorului cu camera dispozitivului mobil, în cazul gazelor naturale. Urmărește video-tutorialul acestui meniu!
În meniul Facturi & Plăți din aplicație ai acces la numeroase funcționalități legate de toate facturile tale de energie – fie de gaze naturale, fie de energie electrică, de la oricare dintre locurile tale de consum. Urmărește vídeo-tutorialul acestui meniu!
În meniul Servicii Tehnice poți programa direct din aplicație serviciile tehnice periodice obligatorii de verificare și revizie sau poți solicita diverse servicii tehnice suplimentare. Urmărește vídeo-tutorialul acestui meniu!
Din meniul Mai Multe poți adăuga locuri de consum, le poți personaliza și poți să activezi factura verde pentru ele. Tot aici poți salva datele cardului tău, astfel încât să îți fie ușor la plățile următoare. Urmărește video-tutorialul acestui meniu!
Descarcă aplicația și conectează-te în contul tău MyENGIE unde ai acces la toate informațiile tale de client: plătești facturile, transmiți indexul autocitit, programezi serviciile tehnice periodice și multe altele. Oriunde, oricând ai nevoie. Instalează-ți acum noua noastră aplicație MyENGIE!
Gia, consilierul tău virtual, îți recomandă MyENGIE!
Nu o vei găsi pe Gia în interiorul contului de client sau al aplicației, dar poți descoperi alături de ea, în site-ul engie.ro, răspunsul la întrebările tale legate de energie. Află mai multe aici.
Pentru a crea un cont MyENGIE trebuie să fii deja client ENGIE, să ai acces la o conexiune de internet și o adresă de e-mail validă.
De pe engie.ro:
Din aplicația MyENGIE:
Gata, contul a fost creat cu scces și validat. Acum ai acces la toate beneficiile oferite de MyENGIE! Dacă întâmpini probleme în crearea contului MyENGIE, ne poți contacta prin formularul de contact disponibil aici.
Pentru a-ți reseta parola asociată contului MyENGIE, apasă pe butonul Am uitat parola din ecranul de autentificare și urmează pașii următori:
Completează noua parolă pentru accesarea contului. Aceasta trebuie să conțină cel puțin 8 caractere, litere mici, litere mari și cifre. Apoi mai rămâne doar să apeși pe butonul Salvează și intră în cont. Dacă în continuare întâmpini probleme în accesarea contului MyENGIE, ne poți contacta prin formularul de contact disponibil aici.
Nu, nu este nevoie să creezi un alt cont pentru a avea acces la aplicația MyENGIE. Trebuie doar să descarci aplicația și să completezi adresa de e-mail și parola în ecranul de autentificare.
Din aplicația MyENGIE poți trimite indexul autocitit pentru gaze naturale și energie electrică, în funcție de distribuitorul tău. Pentru a transmite indexul, urmează pașii de mai jos.
Important: În cazul în care ai introdus un index greșit, acesta poate fi modificat, însă doar în perioada de transmitere, prin apăsarea butonului Modifică.