Contact

Trimite-ne mesaj

Textul nu poate conţine cifre sau mai mult de 10 cuvinte.
keyboard_arrow_down
keyboard_arrow_down
Codul de client de pe factura dumneavoastră.
Numărul de contract de pe factura dumneavoastră.
keyboard_arrow_down

Știai că...

Plățile online sunt înregistrate imediat în contul tău de client? Dacă încă nu ai cont, îl poţi crea în doar câteva minute.

Accesează contul tău

Știai că...

În contul tău online găsești copii ale facturilor și detalii despre plăți? Dacă încă nu ai cont, îl poţi crea în doar câteva minute.

Accesează contul tău

Pentru transferul, restituirea sau realocarea unei plăți te rugăm să ne transmiți dovada pentru valoarea achitată.

Știai că...

Poți transmite indexul autocitit şi din contul tău online? Dacă încă nu ai cont, îl poţi crea în doar câteva minute. Pentru alte informaţii despre factură, poţi accesa înainte şi secţiunea de întrebări frecvente.

Accesează contul tău

Știai că...

Pentru restituirea sumei plătite în plus avem nevoie de IBAN, numele beneficiarului și o copie a actului de identitate? Astfel, banii ajung la tine, sigur și rapid.

Vezi mai multe detalii

Știai că...

în contul online ai acces la toate facturile tale şi poţi activa factura pe e-mail?
Fii şi tu un creator de energie şi contribuie la un viitor mai bun pentru copiii de la SOS Satele Copiilor România prin activarea facturii pe e-mail, în 2 paşi simpli. Click pe buton!

Activează factura pe e-mail

Știai că...

Poţi adăuga un nou cod de client, reseta parola sau schimba e-mailul direct din contul tău de client online? Dacă încă nu ai cont, îl poţi crea în doar câteva minute.

Accesează contul tău

Știai că...

Poți contracta online orice ofertă ENGIE în doar trei pași simpli? Selectează tipul de locuință și urmează pașii de contractare.

Vreau ofertă

Vrei mai multe informații despre liberalizarea pieței de gaz și despre ofertele ENGIE pe care le poți alege? Găsești online toate informațiile de care ai nevoie.

Vezi detalii

Știai că...

Poți programa online din contul tău serviciile tehnice ENGIE? Tot în cont găseşti şi data scadentă până la care trebuie realizat următorul serviciu tehnic obligatoriu.

Accesează contul tău

Știai că...

Poți programa online din contul tău orice serviciu tehnic ENGIE? Tot în cont găseşti şi data scadentă până la care trebuie realizat următorul serviciu tehnic obligatoriu.

Accesează contul tău

Știai că...

Poți schimba furnizorul de energie simplu şi rapid? Tu alegi oferta care ţi se potriveşte, iar de restul ne ocupăm noi.

Vreau ofertă

Vrei o ofertă personalizată de energie?

Accesează link-ul de mai jos şi pe baza informaţiilor tale îţi vom transmite o ofertă.

Cere ofertă
Campul mesaj este obligatoriu.

Fişiere acceptate: .doc, .gif, .jpeg, .jpg, .png, .pdf, .xls, .tif . Înainte de a trimite formularul asigură-te că ai ataşat toate fişierele. Dacă documentele ataşate depăşesc limita maximă de 4 MB/fişier, îți recomandăm să le scanezi şi să le transmiţi în format .pdf. Poți trimite maximum 6 fișiere.

*Câmp obligatoriu

Urgențe gaz și electricitate

Dacă simți miros de gaz sau observi orice defecțiune tehnică în alimentarea cu gaze naturale sau electricitate, anunță operatorul de distribuție sau de rețea din zona ta.

keyboard_arrow_down

Modalitatea cea mai simplă de a găsi răspunsuri la întrebările tale este să citești lista întrebărilor frecvente.

Dacă totuși nu ai găsit răspunsul de care aveai nevoie, atunci poți transmite un mesaj folosind formularul din această pagină.

În cazul în care formularul de contact online nu este o soluție pentru tine în acest moment, poți alege:

  • să ne suni la numărul de Call Center 021 9366 între orele 08:30 – 19:00 de luni până vineri sau la numărul 0040 21 264 0100, în cazul în care ne apelezi din afara țării;
  • să vii în centrele ENGIE de relații clienți;
  • să ne trimiți un fax la numărul 0040 21 264 0101;
  • să trimiți solicitarea ta, prin poștă, în atenția Direcției Comercializare Energie, la adresa de corespondență Bd. Mărășești nr. 4-6, sector 4, București (Registratură).
keyboard_arrow_up