Alege Ampero Verde!

Ai energie electrică verde și până la 100 de lei reducere la prima factură

Contractează acum energie electrică verde din surse locale, 100% regenerabile și, dacă ești client nou, te bucuri de o reducere prietenoasă de la furnizorul tau integrat, ENGIE.

Cu Ampero Verde ai beneficii pentru un viitor mai prietenos!

Reducere de până la 100 de lei*

Semnează un contract de furnizare energie electrică, în perioada 08 aprilie - 30 iunie 2024, și ai până la 100 de lei reducere aplicată pe prima factură de energie electrică.

Contract simplu și rapid, online

Poți alege un contract Ampero Verde online: selectezi oferta și începi contractarea. Oricând și oriunde, 24/7.

Termen de plată avantajos

Ai 30 de zile termen în care poți achita factura emisă.

Furnizare de energie electrică verde

Folosești electricitate din surse locale de energie regenerabilă și reduci amprenta de carbon a familiei tale.

ENGIE, furnizor integrat, de încredere

Colaborezi cu același furnizor de încredere atât pentru gaze naturale, cât și pentru energie electrică.

Viitor mai verde pentru generațiile următoare

Te bucuri de un produs local de energie electrică verde, iar împreună vom contribui la un viitor mai curat.

Întrebări frecvente

  • De ce documente am nevoie pentru a încheia un contract de energie electrică verde?

    Documentele necesare pentru încheierea unui contract de energie electrică verde sunt:

    1. Actul de identitate al titularului/reprezentantului legal;
    2. Poză contor;
    3. Indexul de preluare;
    4. Codul locului de consum de pe factura actuala.
  • Cum pot beneficia de reducerea de 100 de lei, la prima factură?

    Reducerea se aplică primei facturi emise, în limita a 100 de lei (TVA inclus), după intrarea în vigoare a contractului, cu condiția ca în cuprinsul facturii să fie evidențiat consumul înregistrat într-o lună întreagă, în perioada de aplicare a ofertei.

    În plus, aceasta este supusă următoarelor condiții:

    • dacă valoarea facturii este mai mică de 100 de lei, reducerea va fi egală cu valoarea facturii, diferența rămasă nefiind reportată în lunile următoare;
    • dacă valoarea facturii este mai mare de 100 de lei, reducerea aplicată va fi de 100 de lei, diferența urmând a fi achitată de client.
  • Vreau sa ȋnchei un contract de furnizare energie, ȋnsă nu am contor. Ce trebuie să fac ?

    Dacă nu ai încă contor de gaze naturale sau energie electrică, trebuie mai întâi să închei un contract de furnizare energie, iar în baza acestuia, furnizorul va solicita distribuitorului din zona ta, instalarea şi punerea în funcţiune.

  • Vreau o altă ofertă ENGIE, mai potrivită nevoilor mele de consum. Ce trebuie să fac?

    Pentru a primi o altă ofertă, ne puteți scrie accesând formularul de contact online, subiectul Solicit ofertă gaze naturale sau puteți apela la consultanții noștri din cel mai apropiat centru de relații clienți.

  • Cum trebuie să procedez dacă doresc să schimb furnizorul/agregatorul de energie?
    Schimbarea furnizorului/agregatorului de energie de către clientul final se realizează în conformitate cu Ordinul ANRE nr. 3/2022, fiind un proces gratuit. Pe parcursul derulării contractului de energie, poți decide să denunți contractul încheiat cu furnizorul actual și să închei un contract de furnizare cu orice alt furnizor din piața concurențială. Procesul de schimbare a furnizorului/agregatorului începe la data încheierii contractului cu noul furnizor ales, iar schimbarea efectivă își produce efectele la data aleasă de tine, dar nu mai puțin de 24 de ore de la inițierea procedurii. Poți schimba furnizorul aici, alegi oferta pe care dorești să o contractezi și urmezi pașii de contractare. Pentru finalizarea procesului vei avea nevoie de următoarele documente:
    • cerere de contractare și declarație pe propria răspundere;
    • datele tehnice ale locului de consum (seria contorului și CLC/POD – cod loc consum) de pe ultima factură emisă de actualul furnizor. Dacă ne transmiți direct factura ta, te rugăm să elimini prețul energiei înainte să încarci fișierul. Totodată, în cazul în care nu ai o factură emisă, poți încărca avizul tehnic de racordare (ATR) întrucât și acesta cuprinde toate informațiile necesare;
    • indexul autocitit din momentul în care este realizată solicitarea;
    • act de identitate.
keyboard_arrow_up