Electricitate

Energie electrică de la furnizorul tău de încredere

Fie că ești deja client ENGIE sau nu, ți-am pregătit oferte de energie electrică competitive, adaptate nevoilor tale de consum. Poți contracta acum oferta dorită, rapid și simplu online, fără să fie necesar să te deplasezi în centrele noastre de relații clienți.

ofertă recomandată

ENGIE e-Ampero

Alege oferta ENGIE e-Ampero cu un preţ competitiv. Sigur şi rapid, în doar câţiva paşi online.
Ai întrebări despre liberalizarea pieței de energie electrică?
Înainte să decizi ce ofertă ți se potrivește, citește mai multe informații despre liberalizarea pieței în pagina creată special pentru tine.
Vezi detalii

Oferte electricitate

ENGIE Star

ENGIE e-Ampero

  • 1,303 lei/kWh energie activă
  • Perioada de aplicare a ofertei tip:
    3 luni
Condițiile ofertei sunt completate de clauzele contractuale generale. Preţurile finale sunt exprimate în lei/kWh şi conţin prețul energiei active și următoarele tarife reglementate: tariful de introducere energie electrică în reţea, tariful de extracţie energie electrică din rețea, costul serviciilor de sistem, tarifele de distribuţie, certificate verzi, contribuția pentru cogenerare şi acciza necomercială. Prețurile finale nu conțin T.V.A. (19%); acesta va fi facturat separat. Prețurile finale se pot modifica în funcție de schimbările tarifelor reglementate aprobate de Autoritatea Națională de Reglementare în Domeniul Energiei. Conform Ordinului ANRE nr. 33/2014, prețurile reglementate pentru energia electrică reactivă se aprobă anual de către ANRE. Nu se plătește energie electrică reactivă aferentă consumului de energie electrică al clienților casnici cu putere aprobată mai mică sau egală cu 30 kW. Energia activă și tarifele reglementate nu conțin TVA. Ofertele noastre de energie sunt disponibile si pe comparatorul de oferte ANRE.

Nu știi ce ofertă e mai potrivită pentru tine?

Lasă-ne datele tale, iar un consilier ENGIE te va contacta pentru a alege împreună o ofertă.

Numărul de telefon începe cu zero și este compus din 10 cifre.

Întrebări frecvente

  • Vreau să închei un contract de energie online. Care sunt pașii și ce documente sunt necesare?

    Am creat pentru tine un video explicativ prin care să îți prezentăm pas cu pas cum poți încheia online un contract de gaze naturale sau de energie electrică. Simplu, rapid și sigur.

    Ești client ENGIE?
    Urmărește video-ul de mai jos.

    Eşti client ENGIE?

    Nu ești încă client ENGIE?
    Urmărește video-ul de mai jos.

    Nu eşti încă client ENGIE?

  • Vreau să închei un contract de furnizare energie electrică, însă nu am contor. Ce trebuie să fac?

    Dacă nu ai încă contor de energie electrică, trebuie să contactezi şi distribuitorul pentru instalarea şi punerea în funcţiune. Lista distribuitorilor o găseşti pe www.anre.ro.

  • Am contor de energie electrică și ENGIE este furnizorul meu, dar contractul nu este pe numele meu. Cum pot schimba titularul contractului?

    Poți schimba titularul contractului rapid, direct din această pagină. Alegi oferta pe care dorești să o contractezi și urmezi pașii de contractare. Vei avea nevoie și de următoarele documente:

    • declarație pe propria răspundere privind deținerea unui drept locativ din care să reiasă calitatea avută pentru spațiul pentru care contractezi servicii de furnizare și că nu există litigii;
    • act de identitate
    • seria și indexul contorului (o poză a contorului).

    Suplimentar, dacă spațiul este deținut de mai mulți proprietari mai ai nevoie de acordul lor și de copiile actelor de identitate. De asemenea, dacă nu ești tu proprietar, ai nevoie să încarci acordul scris al acestuia și actul lui de identitate.

    În funcție de particularitățile actelor depuse este posibil să îți solicităm informații/documente suplimentare, necesare încheierii contractului, față de cele menționate mai sus.

    Totuși, dacă online-ul nu e varianta potrivită pentru tine, poți încheia contractul de energie în oricare dintre centrele de relații clienți.

  • Am contract de energie electrică cu un alt furnizor. Cum pot schimba furnizorul de energie electrică?

    Schimbarea furnizorului de energie de către clientul final se face în conformitate cu Ordinul ANRE nr. 234/2019, fiind un proces gratuit ce nu implică modificări de ordin tehnic.
    Procesul include toate etapele prin care, pe parcursul derulării contractului de energie electrică și/sau gaze naturale, poți decide în calitate de client final să denunți unilateral contractul încheiat cu furnizorul actual și să închei un contract de furnizare cu un nou furnizor.
    Procesul de schimbare a furnizorului începe la data la care vei solicita schimbarea furnizorului, prin transmiterea unei notificări, fiind necesare 21 de zile pentru punerea procedurii în practică.
    Pentru finalizarea procesului vei avea nevoie de următoarele documente:

    • notificare privind schimbarea furnizorului;
    • declarație pe propria răspundere privind deținerea unui drept locativ din care să reiasă calitatea avută pentru spațiul pentru care contractezi servicii de furnizare și că nu există litigii;
    • datele tehnice ale locului de consum de pe ultima factură emisă de actualul furnizor (dacă ne transmiți direct factura ta, te rugăm să elimini prețul energiei înainte să încarci fișierul);
    • act de identitate.

    Suplimentar, dacă spațiul este deținut de mai mulți proprietari mai ai nevoie de acordul lor și de copiile actelor de identitate. De asemenea, dacă nu ești tu proprietar, ai nevoie să încarci acordul scris al acestuia și actul lui de identitate.

    În funcție de particularitățile actelor depuse este posibil să îți solicităm informații/documente suplimentare, necesare încheierii contractului, față de cele menționate mai sus.

    Totuși, dacă online-ul nu e varianta potrivită pentru tine, poți încheia contractul de energie în oricare dintre centrele de relații clienți.

    Nu vei putea începe un proces de schimbare a furnizorului dacă:

    • ești titularul contractului de furnizare a energiei, dar ai pierdut dreptul de folosință privind locul de consum ce face obiectul cererii tale;
    • sunt mai puțin de 21 de zile rămase înainte de data de expirare a valabilității contractului curent de furnizare a energiei.

    Procesul de schimbare a furnizorului poate fi sistat dacă:

    • revii la noul furnizorul asupra notificării de schimbare a furnizorului în termen de 14 zile și noul contract nu a intrat în vigoare;
    • apare situația în care operatorul de rețea primește de la un alt furnizor decât noul furnizorul o altă notificare de schimbare a furnizorului.

    Poți transmite notificarea ta privind schimbarea furnizorului prin formularul de contact online. Totuși, dacă online-ul nu e varianta potrivită pentru tine, poți încheia contractul de energie în oricare dintre centrele de relații clienți.

  • Vreau o altă ofertă ENGIE, mai potrivită nevoilor mele de consum. Ce trebuie să fac?

    În cazul în care ești deja client ENGIE și dorești să alegi o altă ofertă din portofoliul nostru, poți încheia un contract online aici, simplu și rapid. Tot ce trebuie să faci este să alegi tipul de energie pentru care dorești o ofertă nouă și să urmezi pașii de contractare.

    Totuși, dacă online-ul nu e varianta potrivită pentru tine, poți încheia contractul de energie în oricare dintre centrele de relații clienți.

keyboard_arrow_up