Comunicate de presă

Declaraţie de presă privind transmiterea simultană a trei facturi cu trei termene de plată

GDF SUEZ Energy România aduce următoarele precizări cu privire la modalitatea de transmitere a trei facturi, cu trei termene de plată, printr-o singură expediere :

Modalitatea de facturare adoptată  constă în transmiterea, o dată la trei luni, a trei facturi de plată cu trei scadenţe diferite, care să permită clienţilor noştri să-şi cunoască în avans cheltuielile aferente consumului de gazele naturale. Adoptarea acestui mod de facturare nu este în niciun caz menită să încurajeze plata în avans a facturilor de gaze naturale, ci să ajute clienţii să-şi estimeze cât mai corect cheltuilelile cu gaze naturale, pe facturi fiind clar evidenţiate scadenţele de plată pentru fiecare din cele trei facturi.

Menţionăm că dintre cele trei facturi, prima este factura de regularizare a consumului aferent perioadei anterioare şi are scadenţa cea mai apropiată faţă de momentul primirii, iar următoarele două facturi sunt eliberate în baza consumului estimat pentru următoarele două luni, având scadenţele de plată aferente lunilor calendaristice pentru care au fost emise.

Pentru situaţiile în care clienţii pot pierde factura, compania le pune la dispozitia acestora o diversitate de canale de informare/consultare, printre care menţionăm : cardul de client, servicii de call center, website şi notificări directe în caz de întârziere la plată, conform scadenţelor fiecărei facturi.

Precizăm, de asemenea, că toţi clienţii au fost în prealabil informaţi cu privire la noua modalitate de expediere a facturilor şi rămanem în continuare deschişi să găsim soluţii care să răspundă nevoilor acestora de previzionare corectă a cheltuielilor cu gazele naturale.

keyboard_arrow_up