Comunicate de presă

Mai mult confort prin tehnologia digitală

GDF SUEZ Energy România vine în întâmpinarea nevoilor clienţilor săi lansând un nou serviciu denumit Smart Termo. Acesta permite monitorizarea şi controlul centralei termice de la distanţă prin dispozitive mobile (tabletă, smartphone, laptop).

Clienţii care optează pentru acest serviciu pot accesa şi controla setările de temperatură din locuinţa lor de oriunde şi în orice moment.

Oferta cuprinde echipamentul şi accesoriile SALUS iT500, montajul şi sincronizarea cu centrala termică, înregistrarea dispozitivului în aplicaţia dedicată, setarea termostatului şi a dispozitivului mobil.

,,Serviciile noastre trebuie să ţină pasul cu evoluţia noilor tehnologii şi cu obiceiurile de consum ale clienţilor noştri. De aici ideea lansării acestui serviciu care se adresează clienţilor care utilizează în mod obişnuit mediul digital şi doresc atât un plus de confort cât şi o eficientizare a consumului de gaze naturale’’ a declarat Cristian Dandu, Director Marketing şi Vânzări GDF SUEZ Energy România.

Serviciul poate fi achiziţionat cu plata integrală sau cu plata în 2 rate.

Detaliile serviciului :

Serviciul este disponibil cu aplicația* pentru smartphone/tabletă (versiuni iOS, Android şi Windows Phone). Pachetul Smart Termo** cuprinde:

  • echipamentul SALUS IT500 și accesoriile ;
  • montaj și sincronizare cu centrala termică;
  • înregistarea dispozitivului, setarea cronotermostatului și a smartphonului/tabletei;

Pachetul Smart Termo Dual** include componentele pachetului Smart Termo + un senzor suplimentar.

*aplicația pentru smartphone/tabletă este gratuită;

**pachet valabil pentru persoanele fizice care contractează sau dețin un contract ASIGAZ REZIDENT. Ofertă supusă unor condiții și termene generale.

keyboard_arrow_up