În data de 24 ianuarie, centrele de relații clienți și numărul de Call Center ENGIE vor fi închise/indisponibile. Excepţie fac insulele ENGIE din Băneasa Shopping City și Electroputere Mall Craiova, care vor funcţiona conform programului centrelor comerciale. Între timp, poți folosi formularul de contact, iar un consilier îți va răspunde imediat ce programul va fi reluat.
Mulțumim pentru înțelegere!

Servicii de monitorizare zilnica pe Buletinul Procedurilor de Insolventa (BPI) si Portalul Instantelor de Judecata (Portal Just) a clientilor ENGIE de tip B2B

Servicii de monitorizare zilnica pe Buletinul Procedurilor de Insolventa (BPI) si Portalul Instantelor de Judecata (Portal Just) a clientilor ENGIE de tip B2B

ENGIE Romania anunţă intentia lansarii procedurii de achiziţie pentru Servicii de monitorizare zilnica pe Buletinul Procedurilor de Insolventa (BPI) si Portalul Instantelor de Judecata (Portal Just) a clientilor ENGIE de tip B2B, care se va finaliza cu încheierea unui contract  de prestari servicii pentru o perioada de 24 luni.

Furnizorii interesaţi se pot adresa pentru transmiterea intentiei de a participa persoanei de contact Stefania Stan până la data de 13.12.2024, la adresa de email stefania.stan@engie.com.

Datele ulterioare ale derularii procedurii de atribuire, invitatia de participare si documentatia  vor fi transmise furnizorilor interesati dupa data de 13.12.2024.

De asemenea, rugam sa aveti in vedere ca dupa data de 13.12.2024 nu mai sunt luate in calcul intentiile eventualilor furnizori interesati.