Comunicate de presă

Vineri, 8 septembrie, clienții ENGIE Romania au la dispoziție canalele online de interacțiune

Centrele de relaţii cu clienţii ale ENGIE Romania vor fi închise vineri, 8 septembrie, cu excepția punctului de vânzare ENGIE din Băneasa Shopping City din București, care va funcționa conform programului obișnuit al centrului comercial. De asemenea, serviciul de call-center național va fi indisponibil. Ziua de 8 septembrie este liberă pentru angajaţii companiei, conform prevederilor contractului colectiv de muncă în vigoare.

Informațiile privind situația facturilor emise, consumul, soldul înregistrat sau alte aspecte utile pot fi accesate direct în contul de client ENGIE, pe site-ul engie.ro sau prin intermediul aplicației mobile ce poate fi descărcată gratuit din App Store şi Google Play.

De asemenea, clienții pot transmite solicitări online prin intermediul formularului de contact, disponibil pe site-ul companiei.

Începând de luni, 11 septembrie, centrele de relații cu clienții și serviciul de call-center revin la programul normal de funcţionare, disponibil pe engie.ro.

Despre ENGIE Romania

Grupul de companii ENGIE Romania activează în următoarele domenii de activitate: distribuţie şi furnizare de gaze naturale, producție din surse regenerabile și furnizare de energie electrică, precum și soluții verzi și servicii tehnice pentru instalaţii de gaze naturale şi centrale termice. ENGIE Romania şi filialele sale deservesc un portofoliu de 2 milioane de clienţi, operează o reţea de distribuţie de circa 22.600 km, deţin o capacitate de producție din surse verzi de 120 MW şi au 4.200 de angajaţi.

Contact de presă Engie România:

E-mail: birouldepresa@ro.engie.com

keyboard_arrow_up