În perioada 28 aprilie – 5 mai ne încărcăm sistemele cu energie. Astfel, procesele contractare ofertă de energie și schimbarea titularului de contract din website nu vor fi disponibile. Pentru solicitări de acest fel, ne poți vizita în cel mai apropiat centru de relații clienți, poți folosi formularul de contact sau ne poți contacta telefonic la 021.9366 (număr disponibil de luni până vineri, în intervalul 08:00 – 20:00).

Facturile ENGIE nu mai pot fi achitate la partenerul Bancpost

Facturile ENGIE nu mai pot fi achitate la partenerul Bancpost

05-12-2018
Utile

Începând cu 28 decembrie 2018, facturile ENGIE nu mai pot fi achitate prin partenerul de plată Bancpost. Îți asigurăm în schimb multiple puncte de plată a facturii, fără costuri suplimentare, la partenerii noștri comerciali și bancari. Aici poți consulta lista modalităților de plată.

Îți reamintim că poți avea acces oriunde și oricând la factura ta dacă alegi să o primești prin e-mail, dacă accesezi contul tău ENGIE sau aplicația mobilă engiemobile.