
SoftPos este disponibil în toate centrele de relații cu clienții
Din 5 ianuarie 2023, soluția SoftPos permite plata facturilor, cu cardul, direct la consilieri, în toate centrele de relații cu clienții ENGIE din țară.

ENGIE prezintă Strategia de Sustenabilitate
Într-o lume a energiei care cunoaște transformări fără precedent, ENGIE are o viziune responsabilă asupra modului în care face business, concentrându-se pe atingerea țintelor ambițioase pentru reducerea emisiilor de carbon și dezvoltarea soluțiilor prietenoae cu mediul înconjurător, în timp ce are grijă de angajații săi, de parteneri și de comunitățile în care are operațiuni.

Raportul de sustenabilitate pentru anul 2021 al ENGIE Romania
Ne bucurăm să punem la dispoziție Raportul de sustenabilitate al ENGIE Romania și al filialelor sale pentru anul 2021. Prin acest raport, oferim o perspectivă integrată asupra ambiției noastre de a fi liderul tranziției către o economie cu impact neutru asupra mediului înconjurător și acțiunile întreprinse pentru a sprijini obiectivele ce decurg din ea.

Am lansat noul cont de client MyENGIE!
Știm că pentru tine este important să ai acces oricând la toate informațiile de care ai nevoie: facturi, consum, plăți, programarea serviciilor tehnice, dar și altele.

Facturile ENGIE nu mai pot fi achitate la ATM-urile BCR
Începând din luna decembrie 2021, serviciul de plată a facturilor ENGIE prin rețeaua de ATM-uri BCR nu va mai fi disponibil.

Lista centrelor de relații cu clienții unde accesul este permis doar în baza certificatului digital UE (COVID-19)
Având în vedere noile restricții emise de autorități, prin HG 1130/2021, art. 6, alin (2), accesul în următoarele centre de relații cu clienții este permis doar persoanelor care prezintă certificatul digital al Uniunii Europene privind COVID-19 (Certificat verde), tipărit sau în format electronic.

Insula ENGIE din Băneasa Shopping City are o nouă locație
Începând de joi, 21 octombrie, insula ENGIE din Băneasa Shopping City se mută temporar din Galeriile Feeria în zona de Food Court, la parter.

Raportul de sustenabilitate pentru anul 2020 al ENGIE Romania
Ne bucurăm să punem la dispoziție Raportul de sustenabilitate al ENGIE Romania și al filialelor sale pentru anul 2020. Prin acest raport, oferim o perspectivă integrată asupra ambiției noastre de a fi liderul tranziției către o economie cu impact neutru asupra mediului înconjurător și acțiunile întreprinse pentru a sprijini obiectivele ce decurg din ea.

ENGIE Digital Corner, partenerul tău pentru plăți rapide
ENGIE îți oferă posibilitatea de a plăti facturile simplu și rapid la ENGIE Digital Corner, în mai puțin de 2 minute. Acum, ai de urmărit doar 3 pași și ești la zi cu toate facturile tale ENGIE, iar consilierii noștri îți stau la dispoziție în cazul în care ai întrebări. Te așteptăm în centrele noastre de relații clienți!

ENGIE face lumină în procesul de schimbare a furnizorului de energie electrică
De la 1 ianuarie 2021 preţurile la energie electrică nu vor mai fi reglementate. Asta înseamnă că ai ocazia să alegi de la ce furnizor doreşti, cea mai bună ofertă pentru tine.