În perioada 28 aprilie – 5 mai ne încărcăm sistemele cu energie. Astfel, procesele contractare ofertă de energie și schimbarea titularului de contract din website nu vor fi disponibile. Pentru solicitări de acest fel, ne poți vizita în cel mai apropiat centru de relații clienți, poți folosi formularul de contact sau ne poți contacta telefonic la 021.9366 (număr disponibil de luni până vineri, în intervalul 08:00 – 20:00).

Facturile ENGIE nu mai pot fi achitate gratuit la partenerul ZebraPay

Facturile ENGIE nu mai pot fi achitate gratuit la partenerul ZebraPay

01-03-2017
Utile

Începând cu 1 aprilie 2017, facturile ENGIE nu mai pot fi achitate gratuit la terminalele de plată ZebraPay. Îți asigurăm în schimb multiple puncte de plată a facturii, fără costuri suplimentare, la partenerii noștri comerciali și bancari.

Consultă aici lista modalităților de plată a facturii.

Îți reamintim că poți avea acces oriunde și oricând la factura ta dacă alegi să o primești prin e-mail sau dacă îți realizezi cont în Agenția online sau în aplicația mobilă engiemobile.