Utile

ENGIE a deschis un nou centru de relații clienți în Plaza Mall

Am deschis un nou centru de relații clienți în Plaza România din sectorul 6.

Noul spațiu este unul modern, prietenos, în acord cu viziunea brandului ENGIE orientată către proximitatea față de clienți și soluții digitale de viitor. Astfel, insula ENGIE din Plaza România s-a transformat într-un spațiu-concept care dispune de cele mai noi tehnologii digitale fiind organizat în 3 zone distincte: zona de consiliere, zona de așteptare și zona de self-service.

În zona de consiliere a noului centru de relații clienți există în prezent 2 birouri de gestiune a solicitărilor, însă numărul acestora poate fi extins cu ușurință până la 6 poziții în viitor, în funcție de traficul înregistrat.

Această zonă a fost gândită astfel încât să faciliteze o experiență digitală prin utilizarea de echipamente și dispozitive moderne pentru optimizarea timpului de așteptare în realizarea operațiunilor dorite, precum și pentru reducerea consumului de hârtie prin limitarea tipăririi documentelor. În ceea ce privește operațiunile de contractare de noi produse și servicii, clienții au posibilitatea să verifice de pe dispozitivele proprii corectitudinea datelor introduse și să semneze electronic contractele încheiate.

Zona de așteptare este dotată cu tablete conectate la Wi-Fi gratuit, încărcătoare pentru telefon, wireless și prin cablu, dar și muzică ambientală. Pe lângă aceste echipamente utile clienților pentru încărcarea dispozitivelor personale, pentru cei mici a fost amenajat un spațiu de joacă astfel încât copiii care însoțesc părinții pentru soluționarea diverselor solicitări să poată avea o experiență ludică plăcută pe durata timpului petrecut în acest spațiu.

În zona de self-service, clienții dispun de un terminal prin intermediul căruia pot efectua diferite plăți.

Un alt echipament modern va fi instalat în perioada următoare astfel încât să permită clienților realizarea diferitelor operațiuni: accesul la informațiile aferente contului de client, plata facturii utilizând dispozitive de tip POS, consultarea facturilor emise, transmiterea indexului autocitit, programarea pentru operațiunile de revizie și verificare a instalației de gaze naturale și centrale termice, contractare de produse și servicii, transmiterea documentelor justificative pentru plățile efectuate.

Noul centru de relații clienți ENGIE se găsește în Plaza România, la nivelul -1, iar în perioada 15-30 iunie va funcționa de luni până duminică, între orele 10:00 – 20:00. Începând cu data de 1 iulie vom reveni la programul normal de funcționare a mall-ului, respectiv 10:00 – 22:00.

Vă așteptăm plini de energie!

keyboard_arrow_up