Schimbare titular

Vrei să schimbi titularul?

Te ajutăm să faci modificările de care ai nevoie.

Întrebări frecvente

  • Vreau un contract de furnizare, însă nu am contor.

    Dacă nu ai încă contor de gaz, trebuie să contactezi în acelaşi timp şi distribuitorul de gaz pentru instalarea lui şi punerea în funcţiune. Lista distribuitorilor de gaz o găseşti pe www.anre.ro.

    Dacă nu ai încă contor de electricitate trebuie să contactezi mai întâi furnizorului tău actual, iar apoi te aşteptăm să îţi alegi oferta ta ENGIE.

  • Am contor, dar contractul nu este pe numele meu. Cum pot schimba titularul contractului?

    Poți schimba rapid și simplu furnizorul de energie direct din această pagină. Aici îți alegi produsul pe care dorești să îl contractezi și urmezi pașii din contractare. Pentru finalizarea procesului vei avea nevoie de:

    • act de identitate, act de proprietate/folosinţă spaţiu și seria și indexul contorului de energie (o poză a contorului). Suplimentar, dacă spaţiul este deţinut de mai mulţi proprietari mai ai nevoie de acordul lor şi de copiile actelor de identitate. De asemenea, dacă nu eşti tu proprietar, ai nevoie să încarci acordul scris al acestuia şi actul lui de identitate.

    Este posibil să îți solicităm documente suplimentare în funcție de particularitățile solicitării tale.

    Totuşi, dacă online-ul nu e varianta potrivită pentru tine, poți încheia contractul de energie în oricare dintre centrele de relații clienți.

  • Am contract de energie, însă cu un alt furnizor. Cum pot schimba furnizorul de energie?

    Schimbarea furnizorului de energie de către clientul final se face în conformitate cu Ordinul ANRE nr. 234/2019, fiind un proces gratuit ce nu implică modificări de ordin tehnic.

    Procesul include toate etapele prin care, pe parcursul derulării contractului de energie electrică și/sau gaze naturale, poți decide în calitate de client final să denunți unilateral contractul încheiat cu furnizorul actual și să închei un contract de furnizare cu un nou furnizor. Procesul de schimbare a furnizorului începe la data la care vei solicita schimbarea furnizorului, prin transmiterea unei notificări, fiind necesare 21 de zile pentru punerea procedurii în practică.

    Nu vei putea începe un proces de schimbare a furnizorului dacă:

    • ești titularul contractului de furnizare a energiei, dar ai pierdut dreptul de folosință privind locul de consum ce face obiectul cererii tale;
    • sunt mai puțin de 21 de zile rămase înainte de data de expirare a valabilității contractului curent de furnizare a energiei.

    Procesul de schimbare a furnizorului poate fi sistat dacă:

    • revii la noul furnizorul asupra notificării de schimbare a furnizorului în termen de 14 zile și noul contract nu a intrat în vigoare;
    • apare situația în care operatorul de rețea primește de la un alt furnizor decât noul furnizorul o altă notificare de schimbare a furnizorului.

    Procesul de schimbare a furnizorului este gratuit, nu presupune plata niciunei taxe.

    Poți transmite notificarea ta privind schimbarea furnizorului prin formularul de contact online.

  • Am găsit o altă ofertă ENGIE potrivită nevoilor mele de consum. Ce este de făcut?

    În cazul în care ești deja client ENGIE și dorești să alegi o altă ofertă din portofoliul nostru te așteptăm pe engie.ro. Aici îți alegi tipul de energie pentru care dorești să schimbi titularul contractului: gaze naturale sau energie electrică și urmezi pașii din contractare. Detalii importante găsești aici.

    Totuşi, dacă online-ul nu e varianta potrivită pentru tine, poți încheia contractul de energie în oricare dintre centrele de relații clienți.

keyboard_arrow_up