În data de 15 august, centrele de relații clienți și numărul de Call Center ENGIE vor fi închise/indisponibile. Excepţie fac insulele ENGIE din Băneasa Shopping City și Electroputere Mall Craiova, care vor funcţiona conform programului centrelor comerciale. Între timp, poți folosi formularul de contact, iar un consilier îți va răspunde imediat ce programul va fi reluat. Mulțumim pentru înțelegere!

Legea 259/2021, privind aprobarea Ordonanţei de Urgenţă 118/2021

Legea 259/2021, privind aprobarea Ordonanţei de Urgenţă 118/2021

25-11-2021
Legislative

Potrivit Legii 259/2021, privind aprobarea Ordonanţei de Urgenţă 118/2021, completată și modificată de Ordonanţa de Urgenţă nr. 3/2022, au fost stabilite pentru perioada 01.11.2021 – 31.03.2022 anumite măsuri temporare de sprijin în domeniul energiei. Aceste măsuri sunt implementate cu susţinerea furnizorului tău, ENGIE, şi au ca scop diminuarea efectelor măririi prețurilor de vânzare a energiei către clienții finali, ca urmare a creșterii fără precedent a costurilor de achiziție, atât pe piața locală, cât și pe cea europeană.

Pentru mai multe informații, click aici.