În perioada 28 aprilie – 5 mai ne încărcăm sistemele cu energie. Astfel, procesele contractare ofertă de energie și schimbarea titularului de contract din website nu vor fi disponibile. Pentru solicitări de acest fel, ne poți vizita în cel mai apropiat centru de relații clienți, poți folosi formularul de contact sau ne poți contacta telefonic la 021.9366 (număr disponibil de luni până vineri, în intervalul 08:00 – 20:00).

Anunt lansare procedura de achizitie pentru: Externalizare tiparire si expediere factur

Anunt lansare procedura de achizitie pentru: Externalizare tiparire si expediere factur

ENGIE Romania anunţă  lansarea procedurii de achiziţie pentru incheierea unui acord cadru pentru externalizare tiparire si expediere facturi

 procedura care se finalizează cu încheierea unui Acord cadru de prestari servicii pentru o perioada de 36 luni.

Operatorii economici interesaţi se pot adresa pentru transmiterea intentiei de a participa, persoanei de contact Nicoleta Zlei până la data de 13.10.2023, la adresa de email nicoleta.zlei@engie.com, sau telefon 0749692605

De asemenea rugam sa aveti in vedere ca dupa data de 13.10.2023 nu mai sunt luate in calcul intentiile eventualilor operatori economici interesati.