Află mai multe despre modul de facturare a clienților FUI, vizionând materialul următor.
Cum se va face facturarea dacă sunt client FUI?
Dacă ai fost preluat de ENGIE ca furnizor de ultimă instanță, vei primi prima factură prin poștă, iar începând cu a doua lună îți vei putea activa, în mod gratuit, factura pe e-mail.
Indexul se poate transmite utilizând codul de autocitire şi numărul de telefon dedicat, afişate în prima pagină a facturii.
Termenul scadent pentru realizarea plății este comunicat în factură. În cazul în care data scadentă este o zi nelucrătoare, termenul de plată va fi următoarea zi lucrătoare.
De asemenea, ai posibilitatea de a încheia oricând un contract de furnizare în piața liberă, cu oricare furnizor dorești.
Te ajutăm să ai o experiență de furnizare ușoară și eficientă!
Descoperă contul de client și aplicația mobilă MyENGIE cu ajutorul cărora vei putea:
- să activezi factura pe e-mail;
- să vizualizezi și să achiţi facturile;
- să ai toate informațiile importante într-un singur loc.
Dacă, după ce ai vizionat filmul, mai dorești și alte informații, poți afla mai multe detalii aici.