Call Center

Disponibil Luni - Vineri În intervalul orar 08:30 - 19:00

Plătește online

Sigur şi rapid, plăteşti online factura ENGIE fără să te autentifici în cont.

Agenția online

Agenţia online este platforma ENGIE unde puteţi transmite indexul autocitit, vizualiza istoricul facturilor şi al consumului, puteţi plăti factura online şi nu numai.

Descarcă aplicaţia

Viața înseamnă dinamism! Acum nu mai ai grija facturilor, plăților și transmiterii indexului autocitit: le ai pe toate în aplicația mobilă engiemobile.  

Utile

Aici poţi accesa rapid cele mai importante informaţii despre factură, modalităţi de plată sau alte subiecte de interes pentru tine.  

Urgenţe gaze

Anunţă orice defecţiune tehnică a instalaţiei de gaze naturale la numerele de telefon:
021 9281 - Număr unic la nivel naţional 0800 877 778 - TelVerde
Acces rapid

Proiectare și reconstituire documentație tehnică

Te ajutăm dacă ai nevoie de reconstituirea documentației sau de un nou proiect tehnic

Pachet PAER - Proiectare, Avizare, Execuţie, Recepţie (preț la cerere)

Serviciul de proiectare pentru modificarea instalaţiei de utilizare gaze naturale poate fi contractat doar de clienţii ENGIE Romania care au un contract de verificări şi/sau revizii încheiat. Serviciul se achită odată cu factura de gaze naturale din luna ulterioară prestării serviciului. Serviciul acoperă următoarele situaţii: modificarea instalaţiei presupune extinderea prin montarea de noi aparate consumatoare de gaze naturale, modificarea traseului iniţial şi montarea detectorului de gaz cu electrovană. După vizita specialiştilor ENGIE Romania, realizăm proiectul de modificare şi ne ocupăm de avizarea şi de recepţia lucrării. După caz, pe bază de deviz, se poate realiza şi execuţia, astfel încât instalaţia să respecte cerinţele de siguranţă şi reglementările legale în vigoare.

Reconstituire documentaţie (preț la cerere)

Conform Ordinul ANRE nr. 179/2015, în cazul în care aparatele care se regăsesc pe notificarea primită de client de la furnizor sunt aceleaşi cu cele instalate, iar clientul nu deţine/nu găseşte documentaţia tehnică a instalaţiei de gaze naturale, aceasta se poate reconstitui. Ulterior, documentaţia reconstituită se va depune, împreună cu fişa de evidenţă, la operatorul sistemului de distribuţie.