Contract online

Vrei un contract de energie?

Este simplu și rapid în doar 3 pași online! Selectezi oferta și începi contractarea.

Întrebări frecvente

  • Vreau să închei un contract de energie online. Care sunt paşii şi ce documente sunt necesare?

    Am creat pentru tine un video explicativ prin care să îţi prezentăm pas cu pas cum poţi încheia online un contract de gaze naturale sau de energie electrică. Simplu, rapid și sigur.

    Eşti client ENGIE?
    Urmăreşte video-ul de mai jos.

    Eşti client ENGIE?

    Nu eşti încă client ENGIE?
    Urmăreşte video-ul de mai jos.

    Nu eşti încă client ENGIE?
  • Vreau să închei un contract de furnizare energie, însă nu am contor. Ce trebuie să fac?

    Dacă nu ai încă contor de gaze naturale sau energie electrică, trebuie să contactezi şi distribuitorul pentru instalarea lui şi punerea în funcţiune. Lista distribuitorilor o găseşti pe www.anre.ro.

  • Am contor și ENGIE este furnizorul meu, dar contractul nu este pe numele meu. Cum pot schimba titularul contractului?

    Poți schimba titularul contractului rapid, direct din această pagină. Alegi oferta pe care dorești să o contractezi și urmezi pașii de contractare. Pentru finalizarea procesului vei avea nevoie și de următoarele documente:

    Energie electrică

    • declarație pe propria răspundere privind deținerea unui drept locativ din care să reiasă calitatea avută pentru spațiul pentru care contractezi servicii de furnizare și că nu există litigii;
    • act de identitate;

    Gaze naturale

    • declarație pe propria răspundere privind deținerea unui drept locativ din care să reiasă calitatea avută pentru spațiul pentru care contractezi servicii de furnizare și că nu există litigii;
    • act de identitate.

    În funcție de particularitățile actelor depuse este posibil să îți solicităm informații/documente suplimentare, necesare încheierii contractului, față de cele menționate mai sus.

    Totuși, dacă online-ul nu e varianta potrivită pentru tine, poți încheia contractul de energie în oricare dintre centrele de relații clienți.

  • Am contract de energie cu un alt furnizor. Cum pot schimba furnizorul de energie?

    Schimbarea furnizorului de energie de către clientul final se face în conformitate cu Ordinul ANRE nr. 234/2019, fiind un proces gratuit ce nu implică modificări de ordin tehnic.

    Procesul include toate etapele prin care, pe parcursul derulării contractului de energie electrică și/sau gaze naturale, poți decide în calitate de client final să denunți unilateral contractul încheiat cu furnizorul actual și să închei un contract de furnizare cu un nou furnizor.

    Procesul de schimbare a furnizorului începe la data la care vei solicita schimbarea furnizorului, prin transmiterea unei notificări, fiind necesare 21 de zile pentru punerea procedurii în practică.

    Poţi schimba furnizorul aici, alegi oferta pe care doreşti să o contractezi şi urmezi paşii de contractare. Pentru finalizarea procesului vei avea nevoie de următoarele documente:

    Energie electrică

    • notificare privind schimbarea furnizorului;
    • declarație pe propria răspundere privind deținerea unui drept locativ din care să reiasă calitatea avută pentru spațiul pentru care contractezi servicii de furnizare și că nu există litigii;
    • datele tehnice ale locului de consum existente pe ultima factură de la actualul furnizor (dacă ne transmiți direct factura ta, elimină prețul energiei înainte să încarci fișierul);
    • act de identitate.

    Gaze naturale

    • notificare privind schimbarea furnizorului;
    • declarație pe propria răspundere privind deținerea unui drept locativ din care să reiasă calitatea avută pentru spațiul pentru care contractezi servicii de furnizare și că nu există litigii;
    • datele tehnice ale locului de consum existente pe ultima factură de la actualul furnizor (dacă ne transmiți direct factura ta, elimină prețul energiei înainte să încarci fișierul);
    • act de identitate.

    Este posibil să îți solicităm documente adiționale în funcție de particularitățile solicitării tale.

    Nu vei putea începe un proces de schimbare a furnizorului dacă:

    • ești titularul contractului de furnizare a energiei, dar ai pierdut dreptul de folosință privind locul de consum ce face obiectul cererii tale;
    • sunt mai puțin de 21 de zile rămase înainte de data de expirare a valabilității contractului curent de furnizare a energiei.

    Procesul de schimbare a furnizorului poate fi sistat dacă:

    • revii la noul furnizorul asupra notificării de schimbare a furnizorului în termen de 14 zile și noul contract nu a intrat în vigoare;
    • apare situația în care operatorul de rețea primește de la un alt furnizor decât noul furnizorul o altă notificare de schimbare a furnizorului.

    Poți transmite notificarea ta privind schimbarea furnizorului și prin formularul de contact online. Totuși, dacă online-ul nu e varianta potrivită pentru tine, poți încheia contractul de energie în oricare dintre centrele de relații clienți.

  • Vreau o altă ofertă ENGIE, mai potrivită nevoilor mele de consum. Ce trebuie să fac?

    În cazul în care ești deja client ENGIE și dorești să alegi o altă ofertă din portofoliul nostru, poți încheia un contract online aici, simplu și rapid. Tot ce trebuie să faci este să alegi tipul de energie pentru care dorești o ofertă nouă și să urmezi pașii de contractare.

    Totuși, dacă online-ul nu e varianta potrivită pentru tine, poți încheia contractul de energie în oricare dintre centrele de relații clienți.

keyboard_arrow_up