Contract online

Vrei un contract de energie?

Este simplu și rapid în doar 3 pași online! Selectezi oferta și începi contractarea.

Întrebări frecvente

  • Vreau să închei un contract de energie online. Care sunt paşii şi ce documente sunt necesare?

    Am creat pentru tine un video explicativ prin care să îţi prezentăm pas cu pas cum poţi încheia online un contract de gaze naturale sau de energie electrică. Simplu, rapid și sigur.

    Eşti client ENGIE?
    Urmăreşte video-ul de mai jos.

    Eşti client ENGIE?

    Nu eşti încă client ENGIE?
    Urmăreşte video-ul de mai jos.

    Nu eşti încă client ENGIE?
  • Vreau un contract de furnizare, însă nu am contor.

    Dacă nu ai încă contor de gaz, trebuie să contactezi în acelaşi timp şi distribuitorul de gaz pentru instalarea lui şi punerea în funcţiune. Lista distribuitorilor de gaz o găseşti pe www.anre.ro.

    Dacă nu ai încă contor de electricitate trebuie să contactezi mai întâi furnizorului tău actual, iar apoi te aşteptăm să îţi alegi oferta ta ENGIE.

  • Am contor, dar contractul nu este pe numele meu. Cum pot schimba titularul contractului?

    Poți schimba rapid și simplu titularul contractului direct din această pagină. Aici îți alegi produsul pe care dorești să îl contractezi și urmezi pașii din contractare. Pentru finalizarea procesului vei avea nevoie de următoarele documente:

    Energie electrică

    • act de identitate;
    • seria și indexul contorului (o poză a contorului);
    • declarație pe propria răspundere  din care să reiasă dreptul de folosință a spațiului pentru care contractezi servicii de furnizare;
    • act de proprietate/folosință spațiu. Acest document este necesar doar în anumite cazuri pentru verificarea corectitudinii datelor punctului de consum înregistrat la operatorul de distribuție, fiind astfel opțional.

    Gaze naturale

    • act de identitate;
    • seria și indexul contorului (o poză a contorului);
    • act de proprietate/folosință spațiu.

    Suplimentar, dacă spațiul este deținut de mai mulți proprietari mai ai nevoie de acordul lor și de copiile actelor de identitate. De asemenea, dacă nu ești tu proprietar, ai nevoie să încarci acordul scris al acestuia și actul lui de identitate.

    Este posibil să îți solicităm documente adiționale în funcție de particularitățile solicitării tale.

    Totuși, dacă online-ul nu e varianta potrivită pentru tine, poți încheia contractul de energie în oricare dintre centrele de relații clienți.

  • Am contract de energie, însă cu un alt furnizor. Cum pot schimba furnizorul de energie?

    Schimbarea furnizorului de energie de către clientul final se face în conformitate cu Ordinul ANRE nr. 234/2019, fiind un proces gratuit ce nu implică modificări de ordin tehnic.

    Procesul include toate etapele prin care, pe parcursul derulării contractului de energie electrică și/sau gaze naturale, poți decide în calitate de client final să denunți unilateral contractul încheiat cu furnizorul actual și să închei un contract de furnizare cu un nou furnizor.

    Procesul de schimbare a furnizorului începe la data la care vei solicita schimbarea furnizorului, prin transmiterea unei notificări, fiind necesare 21 de zile pentru punerea procedurii în practică.

    Pentru finalizarea procesului vei avea nevoie de următoarele documente:

    Energie electrică

    • act de identitate;
    • declarație pe propria răspundere  din care să reiasă dreptul de folosință a spațiului pentru care contractezi servicii de furnizare;
    • datele tehnice ale locului de consum existente pe ultima factură de la actualul furnizor (dacă ne transmiți direct factura ta, elimină prețul energiei înainte să încarci fișierul);
    • act de proprietate/folosință spațiu. Acest document este necesar doar în anumite cazuri pentru verificarea corectitudinii datelor punctului de consum înregistrat la operatorul de distribuție, fiind astfel opțional.

    Gaze naturale

    • act de identitate;
    • act de proprietate/folosință spațiu;
    • datele tehnice ale locului de consum existente pe ultima factură de la actualul furnizor (dacă ne transmiți direct factura ta, elimină prețul energiei înainte să încarci fișierul).

    Suplimentar, dacă spațiul este deținut de mai mulți proprietari mai ai nevoie de acordul lor și de copiile actelor de identitate. De asemenea, dacă nu ești tu proprietar, ai nevoie să încarci acordul scris al acestuia și actul lui de identitate.

    Este posibil să îți solicităm documente adiționale în funcție de particularitățile solicitării tale.

    Nu vei putea începe un proces de schimbare a furnizorului dacă:

    • ești titularul contractului de furnizare a energiei, dar ai pierdut dreptul de folosință privind locul de consum ce face obiectul cererii tale;
    • sunt mai puțin de 21 de zile rămase înainte de data de expirare a valabilității contractului curent de furnizare a energiei.

    Procesul de schimbare a furnizorului poate fi sistat dacă:

    • revii la noul furnizorul asupra notificării de schimbare a furnizorului în termen de 14 zile și noul contract nu a intrat în vigoare;
    • apare situația în care operatorul de rețea primește de la un alt furnizor decât noul furnizorul o altă notificare de schimbare a furnizorului.

    Poți transmite notificarea ta privind schimbarea furnizorului prin formularul de contact online. Totuși, dacă online-ul nu e varianta potrivită pentru tine, poți încheia contractul de energie în oricare dintre centrele de relații clienți.

  • Am găsit o altă ofertă ENGIE potrivită nevoilor mele de consum. Ce este de făcut?

    În cazul în care ești deja client ENGIE și dorești să alegi o altă ofertă din portofoliul nostru, poți încheia un contract online aici, simplu și rapid. Tot ce trebuie să faci este să alegi tipul de energie pentru care dorești o ofertă nouă și urmezi pașii de contractare.

    Totuși, dacă online-ul nu e varianta potrivită pentru tine, poți încheia contractul de energie în oricare dintre centrele de relații clienți.

keyboard_arrow_up