Energie electrică
Gaze naturale

Energie 2 în 1: energie electrică + gaze naturale.

Încheie acum un singur contract pentru ambele tipuri de energie: simplu și ușor, totul într-un singur loc.

Două tipuri de energie în același contract

ElectriGaz

Energie electrică: 0,695 lei/kWh*

Gaze naturale:

  • Perioada 1: plafonat, până la 31.03.2026**
  • Perioada 2: 0,230 lei/kWh, începând cu 01.04.2026**

Detaliile ofertei

Gestionezi ușor tot ce ține de energie: ai un singur contract pentru energie electrică și gaze naturale;

Știi exact cât plătești: fără surprize, îți comunicăm din start prețul până pe 30.09.2026;

Contractezi rapid, online, în doar 5 minute;

Ai acces rapid la informații și alte funcționalități, oricând ai nevoie, prin MyENGIE.

Vezi oferta Electrigaz

*Preţul final de furnizare a energiei electrice este exprimat în lei/kWh şi conţine prețul energiei active și următoarele tarife reglementate: tariful de introducere energie electrică în reţea, tariful de extracţie energie electrică din rețea, costul serviciilor de sistem, tarifele de distribuţie, certificate verzi, contribuția pentru cogenerare şi acciza necomercială, T.V.A. (21%).  Acesta se poate modifica în funcție de schimbările tarifelor reglementate aprobate de Autoritatea Națională de Reglementare în Domeniul Energiei. Conform Ordinului ANRE nr. 33/2014, prețurile reglementate pentru energia electrică reactivă se aprobă anual de către ANRE. Nu se plătește energie electrică reactivă aferentă consumului de energie electrică al clienților casnici cu putere aprobată mai mică sau egală cu 30 kW. Ofertele noastre de energie sunt disponibile si pe comparatorul de oferte ANRE.

**Prețul final de furnizare a gazelor naturale este exprimat în lei/kWh și conține: preţul gazelor naturale (care include servicii de înmagazinare și echilibrare), prețul transportului, tarifele reglementate de distribuție, T.V.A. (21%). Acesta va mai putea include accize și orice alte tarife și taxe ce vor fi introduse conform prevederilor legale în vigoare. Valorile taxelor/tarifelor de mai sus sunt reglementate prin legislaţia aplicabilă la momentul facturării, fiind actualizate de drept și automat ca urmare a modificărilor legislative incidente. Tarifele reglementate pot fi consultate accesând engie.ro/tarife/. Clienții finali vor beneficia de plafonarea prețului pentru gaze naturale, conform măsurilor stabilite prin OUG nr. 6/2025, între 01.04.2025 - 31.03.2026. Pentru mai multe detalii, accesează engie.ro/plafonare/ sau accesează oferta.

Contractezi simplu și rapid în 5 minute

Selectezi oferta dorită

Încarci documentele necesare

Semnezi contractul 100% online

De ce să alegi ElectriGaz?

Tot ce ai nevoie, într-un singur loc

Colaborezi cu același furnizor de încredere pentru toate nevoile energetice: energie electrică, gaze naturale și servicii tehnice.

Ai grijă de mediu

Prin alegerea energiei verzi, reduci amprenta de carbon și ajuți la protejarea planetei pentru familia ta și generațiile următoare.

Plătești ușor și rapid

Poți plăti ambele facturi din contul de client MyENGIE, cu același termen de plată atât pentru energie electrică, cât și pentru gaze naturale, pentru a putea planifica mai ușor plațile lunare.

Te-ar interesa și alte produse?

Stație de încărcare

Cu e-XPLORE, ai stație de încărcare și instalare la locuința ta, cu asistență tehnică de la ENGIE, pentru a-ți încărca autovehiculul electric fără bătăi de cap.

Află mai multe

Înlocuire centrală termică

ENGIE te ajută să înlocuieşti centrala veche prin pachetul Thermo, pentru un plus de confort și siguranță. Îţi propunem centrale eficiente, pe care le oferim alături de cele mai importante beneficii pentru tine.
Află mai multe

Aer condiționat

Pachetul eFresh îți asigură răcirea vara și încalzirea rapidă iarna, oferind control precis al temperaturii pentru confort optim.
Află mai multe

Întrebări frecvente

  • Ce se întâmplă dacă vreau să renunț la una dintre componente (gaze naturale sau energie electrică)?

    Dacă vrei să renunți doar la una dintre componente, fie energie electrică, fie gaze naturale, poți denunța contractul parțial, iar pentru tipul de energie rămasă, vei fi automat transferat către un produs standard, existent în portofoliul ENGIE la acel moment.

    ENGIE te va notifica cu toate detaliile despre noul produs: condiții de preț, aplicabilitate și durată de valabilitate.

    Nu este necesar un act adițional pentru această modificare, dar este important să știi că prețul și condițiile pot fi diferite față de cele din oferta ElectriGaz.

    Ai dreptul să denunți contractul complet dacă nu ești de acord cu noile condiții, cu notificare transmisă cu cel puțin 30 de zile calendaristice înainte de aplicarea noii oferte.

  • Vreau sa ȋnchei un contract, ȋnsă nu am contor. Ce trebuie să fac?

    Dacă încă nu ai contor de gaze naturale sau energie electrică, trebuie mai întâi să închei contractul de furnizare energie, iar în baza acestuia, ENGIE va solicita distribuitorului din zona ta, instalarea şi punerea în funcţiune.

  • Cum trebuie să procedez dacă doresc să schimb furnizorul de energie?

    Schimbarea furnizorului/agregatorului de energie de către clientul final se realizează în conformitate cu Ordinul ANRE nr. 3/2022, fiind un proces gratuit. Pe parcursul derulării contractului de energie, poți decide să denunți contractul încheiat cu furnizorul actual și să închei un contract de furnizare cu orice alt furnizor din piața concurențială. Procesul de schimbare a furnizorului/agregatorului începe la data încheierii contractului cu noul furnizor ales, iar schimbarea efectivă își produce efectele la data aleasă de tine, dar nu mai puțin de 24 de ore de la inițierea procedurii. Poți schimba furnizorul aici, alegi oferta pe care dorești să o contractezi și urmezi pașii de contractare. Pentru finalizarea procesului vei avea nevoie de următoarele documente:

    • datele tehnice ale locului de consum (seria contorului și CLC/POD – cod loc consum) de pe ultima factură emisă de actualul furnizor. Dacă ne transmiți direct factura ta, te rugăm să elimini prețul energiei înainte să încarci fișierul. Totodată, în cazul în care nu ai o factură emisă, poți încărca avizul tehnic de racordare (ATR) întrucât și acesta cuprinde toate informațiile necesare;
    • indexul autocitit din momentul în care este realizată solicitarea;
    • act de identitate.