Call Center

Disponibil Luni - Vineri În intervalul orar 08:30 - 19:00

Agenția online

Agenţia online este platforma ENGIE unde puteţi transmite indexul autocitit, vizualiza istoricul facturilor şi al consumului, puteţi plăti factura online şi nu numai.

Descarcă aplicaţia

Viața înseamnă dinamism! Acum nu mai ai grija facturilor, plăților și transmiterii indexului autocitit: le ai pe toate în aplicația mobilă engiemobile.  

Utile

Aici poţi accesa rapid cele mai importante informaţii despre factură, modalităţi de plată sau alte subiecte de interes pentru tine.  

Urgenţe gaze

Anunţă orice defecţiune tehnică a instalaţiei de gaze naturale la numerele de telefon:
021 9281 - Număr unic la nivel naţional 0800 877 778 - TelVerde

Verificare și revizie instalație gaze naturale

În fiecare zi, dăm tot ce avem mai bun pentru a aduce la viaţă rodul pasiunilor noastre.

Siguranţa ta şi a celor alături de care lucrezi este esenţială şi trebuie lasată în mâna experţilor. Noi suntem aici pentru ca tu să poţi aduce valoare afacerii tale, să fii plin de idei şi să fii expertul pentru clienţii tăi. Și pentru că știm cât de important este să poţi fi liber în alegeri pentru afacerea ta. Pachetele PRIME TEH și DECA TEH sunt concepute modular ca tu să poţi beneficia de exact ceea ce ai nevoie: serviciile de siguranţă pentru instalaţia de gaze sau pentru centrala termică.

  • Libertate de alegere, indiferent că ai nevoie de servicii de siguranţă la pachet sau separat.
  • Certitudinea unui serviciu realizat de specialişti autorizaţi conform legii.
  • Relaxare, pentru că noi îţi transmitem periodic notificări cu privire la instalaţiile şi echipamentele tale.

O afacere se contruieşte în siguranţă cu expertul potrivit la momentul potrivit.

 

Păstrează siguranţa afacerii tale cu ofertele ENGIE!

Verificarea tehnică a instalației de utilizare a gazelor naturale se realizează:
• periodic, la maximum 2 ani;
• la cererea clientului final.

Spre deosebire de verificare, revizia presupune mai multe încercări tehnice, pentru stabilirea rezistenței instalației, prin probă de etanșeitate la presiune, dar și alte operații. Revizia tehnică a instalaţiilor de utilizare a gazelor naturale se realizează:
• periodic, la maximum 10 ani;
• după întreruperea utilizării instalaţiei de utilizare pentru o perioadă de timp mai mare de 6 luni;
• după orice eveniment care ar fi putut afecta instalaţia de utilizare;
• la cererea clientului final.

Efectuarea serviciilor tehnice este o obligaţie ce revine clienţilor, conform procedurii privind verificările și reviziile tehnice ale instalațiilor de gaze naturale (Ordinul A.N.R.E nr. 179/2015).

În fiecare zi, dăm tot ce avem mai bun pentru a aduce la viaţă rodul pasiunilor noastre.

PRIME TEH 180,00 lei (fără TVA)

PRIME TEH este serviciul destinat clienţilor din categoria de consum B1 sau B2 şi include verificarea tehnică periodică a instalaţiei de gaze naturale indiferent de lungimea instalaţiei şi maxim 2 puncte de ardere.

Punct de ardere suplimentar – Serviciul este destinat clienţilor din categoria de consum B1 sau B2 şi se aplică în situaţia în care, la acelaşi loc de consum, clientul deţine mai mult de două puncte de ardere incluse deja în pachetele PRIME TEH, DECA TEH sau în variantele PLUS ale acestora.

Verificare tehnică periodică pentru o centrală termică suplimentară – Serviciul este destinat clienţilor din categoria de consum B1 sau B2 şi se aplică în situaţia în care, la acelaşi loc de consum, clientul deţine mai mult de o centrală termică inclusă deja în pachetele PRIME TEH, DECA TEH sau în variantele PLUS ale acestora.

DECA TEH 275,00 lei (fără TVA)

DECA TEH este serviciul este destinat clienţilor din categoria de consum B1 sau B2 şi include revizia tehnică periodică a instalaţiei de gaze naturale indiferent de lungimea instalaţiei şi maxim 2 puncte de ardere.

Punct de ardere suplimentar – Serviciul este destinat clienţilor din categoria de consum B1 sau B2 şi se aplică în situaţia în care, la acelaşi loc de consum, clientul deţine mai mult de două puncte de ardere incluse deja în pachetele PRIME TEH, DECA TEH sau în variantele PLUS ale acestora.

Verificare tehnică periodică pentru o centrală termică suplimentară – Serviciul este destinat clienţilor din categoria de consum B1 sau B2 şi se aplică în situaţia în care, la acelaşi loc de consum, clientul deţine mai mult de o centrală termică inclusă deja în pachetele PRIME TEH, DECA TEH sau în variantele PLUS ale acestora.

PRIME TEH PLUS 350,00 lei (fără TVA)

PRIME TEH PLUS este serviciul destinat clienţilor din categoria de consum B1 sau B2 şi include verificarea tehnică periodică a instalaţiei de gaze naturale indiferent de lungimea instalaţiei şi maxim 2 puncte de ardere plus verificarea tehnică periodică pentru o centrală termică (max. 35 kWh).

Punct de ardere suplimentar – Serviciul este destinat clienţilor din categoria de consum B1 sau B2 şi se aplică în situaţia în care, la acelaşi loc de consum, clientul deţine mai mult de două puncte de ardere incluse deja în pachetele PRIME TEH, DECA TEH sau în variantele PLUS ale acestora.

Verificare tehnică periodică pentru o centrală termică suplimentară – Serviciul este destinat clienţilor din categoria de consum B1 sau B2 şi se aplică în situaţia în care, la acelaşi loc de consum, clientul deţine mai mult de o centrală termică inclusă deja în pachetele PRIME TEH, DECA TEH sau în variantele PLUS ale acestora.

DECA TEH PLUS 500,00 lei (fără TVA)

DECA TEH PLUS este serviciul destinat clienţilor din categoria de consum B1 sau B2 şi include revizia tehnică periodică a instalaţiei de gaze naturale indiferent de lungimea instalaţiei şi maxim 2 puncte de ardere plus erificarea tehnică periodică pentru o centrală termică (max. 35 kWh).

Punct de ardere suplimentar – Serviciul este destinat clienţilor din categoria de consum B1 sau B2 şi se aplică în situaţia în care, la acelaşi loc de consum, clientul deţine mai mult de două puncte de ardere incluse deja în pachetele PRIME TEH, DECA TEH sau în variantele PLUS ale acestora.

Verificare tehnică periodică pentru o centrală termică suplimentară – Serviciul este destinat clienţilor din categoria de consum B1 sau B2 şi se aplică în situaţia în care, la acelaşi loc de consum, clientul deţine mai mult de o centrală termică inclusă deja în pachetele PRIME TEH, DECA TEH sau în variantele PLUS ale acestora.

Servicii suplimentare la pachetele PRIME TEH și DECA TEHPreț făra TVA
Punct ardere suplimentar veificare sau revizie a instalației de gaze naturale40,00 lei
Centrală termică suplimentară (de până la 35kW)173,00 lei

Punct de ardere suplimentar – Serviciul este destinat clienţilor din categoria de consum B1 sau B2 şi se aplică în situaţia în care, la acelaşi loc de consum, clientul deţine mai mult de două puncte de ardere incluse deja în pachetele PRIME TEH, DECA TEH sau în variantele PLUS ale acestora.

Verificare tehnică periodică pentru o centrală termică suplimentară – Serviciul este destinat clienţilor din categoria de consum B1 sau B2 şi se aplică în situaţia în care, la acelaşi loc de consum, clientul deţine mai mult de o centrală termică inclusă deja în pachetele PRIME TEH, DECA TEH sau în variantele PLUS ale acestora.