Vineri, 9 septembrie, clienții ENGIE Romania au la dispoziție canalele online de interacțiune

Vineri, 9 septembrie, clienții ENGIE Romania au la dispoziție canalele online de interacțiune

Vineri, 9 septembrie, clienții ENGIE Romania pot transmite solicitările lor online, utilizând formularul de contact de pe site-ul engie.ro, centrele de relaţii clienţi fiind închise. Excepție face punctul de vânzare ENGIE din Băneasa Shopping City din București, care va funcționa conform programului obișnuit al centrului comercial. De asemenea, serviciul de call-center național va fi indisponibil.

Informațiile privind situația facturilor emise, consumul, soldul înregistrat sau alte aspecte utile pot fi accesate direct în contul de client ENGIE, pe site-ul engie.ro sau prin intermediul aplicației mobile ce poate fi descărcată gratuit din App Store şi Google Play.

Începând de luni, 12 septembrie, se revine la programul obişnuit de funcţionare, disponibil pe site-ul companiei, engie.ro.

Ampero Verde: Ultima șansă de a primi
încă un dar de sărbători!

100 kWh cadou la prima factură
de energie electrică

Contractezi online, în doar 5 minute, și ești gata să te bucuri de magia sărbătorilor.

Semnează un contract de energie electrică verde și primești în dar o super reducere la prima factură. Totul este super simplu si rapid, ca tu să ai timp pentru cei dragi și momentele care contează.

Prinde oferta ENGIE!

cadou la prima factură de energie electrică

Ampero Verde

  • Ofertă valabilă până pe 31 decembrie 2025.
  • Furnizare energie electrică verde din surse locale, 100% regenerabile.

Cu MyENGIE, plătești facturile, transmiți indexul autocitit sau programezi servicii tehnice oricând și de oriunde ai nevoie.