În perioada 28 aprilie – 5 mai ne încărcăm sistemele cu energie. Astfel, procesele contractare ofertă de energie și schimbarea titularului de contract din website nu vor fi disponibile. Pentru solicitări de acest fel, ne poți vizita în cel mai apropiat centru de relații clienți, poți folosi formularul de contact sau ne poți contacta telefonic la 021.9366 (număr disponibil de luni până vineri, în intervalul 08:00 – 20:00).

Declaraţie de presă privind metoda de expediere a facturilor de gaze naturale

Declaraţie de presă privind metoda de expediere a facturilor de gaze naturale

GDF SUEZ Energy România aduce următoarele precizări ca urmare a declaraţiilor reprezentanţilor A.N.R.E. cu privire la transmiterea a trei facturi, cu trei termene de plată, printr-o singură expediere.

Considerăm că modalitatea de a transmite trei facturi, cu trei scadenţe de plată, printr-o singură expediere, a fost implementată în conformitate cu reglementările legale în vigoare şi cu informarea detaliată, în prealabil, a clienţilor.

In măsura în care, această modalitate de facturare, derulată în cadrul unui proiect pilot, nu este percepută ca o facilitate atractivă pentru clienţi, compania este deschisă să revină asupra modelului iniţial de expediere a facturilor de gaze naturale.

Precizăm, de asemenea, că adoptarea acestui mod de facturare a fost iniţiată pentru a ajuta clienţii să estimeze şi să optimizeze cheltuielile cu gazele naturale şi în niciun caz să încurajeze plata în avans a facturilor.