În data de 24 ianuarie, centrele de relații clienți și numărul de Call Center ENGIE vor fi închise/indisponibile. Excepţie fac insulele ENGIE din Băneasa Shopping City și Electroputere Mall Craiova, care vor funcţiona conform programului centrelor comerciale. Între timp, poți folosi formularul de contact, iar un consilier îți va răspunde imediat ce programul va fi reluat.
Mulțumim pentru înțelegere!

Declaraţie de presă privind metoda de expediere a facturilor de gaze naturale

Declaraţie de presă privind metoda de expediere a facturilor de gaze naturale

GDF SUEZ Energy România aduce următoarele precizări ca urmare a declaraţiilor reprezentanţilor A.N.R.E. cu privire la transmiterea a trei facturi, cu trei termene de plată, printr-o singură expediere.

Considerăm că modalitatea de a transmite trei facturi, cu trei scadenţe de plată, printr-o singură expediere, a fost implementată în conformitate cu reglementările legale în vigoare şi cu informarea detaliată, în prealabil, a clienţilor.

In măsura în care, această modalitate de facturare, derulată în cadrul unui proiect pilot, nu este percepută ca o facilitate atractivă pentru clienţi, compania este deschisă să revină asupra modelului iniţial de expediere a facturilor de gaze naturale.

Precizăm, de asemenea, că adoptarea acestui mod de facturare a fost iniţiată pentru a ajuta clienţii să estimeze şi să optimizeze cheltuielile cu gazele naturale şi în niciun caz să încurajeze plata în avans a facturilor.