Soluții pentru furnizarea de gaze naturale
Anticipăm mișcările pieței de energie și plasăm clienții în centrul inovațiilor noastre. ENGIE îți oferă soluții personalizate pentru furnizarea de gaze naturale cu formula de preț potrivită pentru a satisface cel mai bine nevoile tale. Cererile clienților noștri sunt unice, din acest motiv studiem diferite soluții în funcție de activitatea și de profilul lor.

Înlocuiește centrala și bucură-te de un CADOU de 1.000 de lei* – termostat smart tado°!
Alege pachetul Thermo Start cu centrală Viessmann și ai parte de tot ce îți trebuie pentru confortul, siguranța și eficiența casei tale.
Oferte gaze naturale

ElectriGaz
- Valabilitate ofertă: 20.08.2025 - 02.09.2025
- Perioada de aplicare a prețului: până la data de 31.03.2026
-
Preț final energie:
Energie electrică 0,730 lei/kWh* (prețul final facturat va conține taxe și tarife reglementate)
Gaze naturale 0,31 lei/kWh**
** Prețul final reprezintă valoarea maximă ce poate fi facturată clienților casnici conform OUG nr. 6/2025. Mai multe detalii în pagina engie.ro/plafonare.

Celsius
- Valabilitate ofertă: 20.08.2025 - 01.09.2025
- Perioada de aplicare a prețului: până la data de 31.03.2026
- Preț final energie electrică activă: 0,31 lei/kWh*

Thermo Smart
- Valabilitate ofertă: 20.08.2025 - 28.08.2025
- Perioada de aplicare a prețului: până la data de 31.03.2026
- Preț final energie electrică activă: 0,31 lei/kWh*
- Rate: de la 220,00 lei/lună
-
errorOferta include centrală termică, termostat smart, servicii tehnice complete.
Prețul gazelor naturale afișat mai sus se referă la prețul final de furnizare, ce include servicii de înmagazinare și echilibrare, prețul transportului, tarifele reglementate de distribuție (care diferă în funcție de operatorul de distribuție și de categoria consum), acciză și orice alte tarife și taxe ce vor fi introduse de autoritatea de reglementare competentă, conform prevederilor legale în vigoare, fiind actualizat de drept și automat ori de câte ori intervine o modificare a tarifelor reglementate. Prețul afișat conține TVA.

Renunți la plic, ai factura la un click!
Activează factura pe email și poți câștiga, prin tragere la sorți, unul dintre premiile:
1x pachet cu centrală termică Ariston și termostat wireless Siemens
sau
unul dintre cele 122 de vouchere Kaufland.
Întrebări frecvente
-
Vreau să închei un contract de energie online. Care sunt paşii şi ce documente sunt necesare? expand_more
-
Vreau să închei un contract de furnizare gaze naturale, însă nu am contor. Ce trebuie să fac? expand_more
Dacă nu ai încă contor de gaze naturale, trebuie să contactezi și distribuitorul pentru instalarea lui și punerea în funcțiune. Lista distribuitorilor o găsești pe www.anre.ro.
-
Am contor de gaze naturale și ENGIE este furnizorul meu, dar contractul nu este pe numele meu. Cum pot schimba titularul contractului? expand_more
Poți schimba titularul contractului rapid, direct din această pagină. Alegi oferta pe care dorești să o contractezi și urmezi pașii de contractare. Pentru finalizarea procesului vei avea nevoie și de următoarele documente:
- act de identitate;
- declarație pe propria răspundere privind deținerea unui drept locativ din care să reiasă calitatea avută pentru spațiul pentru care contractezi servicii de furnizare și că nu există litigii;
- seria și indexul contorului.
În funcție de particularitățile actelor depuse este posibil să îți solicităm informații/documente suplimentare, necesare încheierii contractului, față de cele menționate mai sus.
Totuși, dacă online-ul nu e varianta potrivită pentru tine, poți încheia contractul de energie în oricare dintre centrele de relații clienți.
-
Am contract de gaze naturale cu un furnizor. Cum pot schimba furnizorul/agregatorul de gaze naturale? expand_more
Schimbarea furnizorului/agregatorului de energie de către clientul final se realizează în conformitate cu Ordinul ANRE nr. 3/2022, fiind un proces gratuit. Pe parcursul derulării contractului de energie, poți decide să denunți contractul încheiat cu furnizorul actual și să închei un contract de furnizare cu orice alt furnizor din piața concurențială.
Procesul de schimbare a furnizorului/agregatorului începe la data închierii contractului cu noul furnizor ales, iar schimbarea efectivă își produce efectele la data aleasă de tine, dar nu mai puțin de 24 de ore de la inițierea procedurii.
Documente necesare pentru schimbarea furnizorului:
- declarație pe propria răspundere privind deținerea unui drept locativ din care să reiasă calitatea avută pentru spațiul pentru care contractezi servicii de furnizare și că nu există litigii;
- datele tehnice ale locului de consum (seria contorului și CLC/POD – cod loc consum) de pe ultima factură emisă de actualul furnizor. Dacă ne transmiți direct factura ta, te rugăm să elimini prețul energiei înainte să încarci fișierul. Totodată, în cazul în care nu ai o factură emisă, poți încărca avizul tehnic de racordare (ATR) întrucât și acesta cuprinde toate informațiile necesare;
- indexul autocitit din momentul în care este realizată solicitarea;
- act de identitate.
În funcție de particularitățile actelor depuse este posibil să îți solicităm informații/documente suplimentare, necesare încheierii contractului.
Nu vei putea începe un proces de schimbare a furnizorului/agregatorului dacă ești titularul contractului de furnizare a energiei, dar ai pierdut dreptul de folosință privind locul de consum ce face obiectul cererii tale.
Dacă online nu e varianta potrivită pentru tine, poți încheia contractul de energie în oricare dintre centrele de relații clienți.
-
Vreau o altă ofertă ENGIE, mai potrivită nevoilor mele de consum. Ce trebuie să fac? expand_more
În cazul în care ești deja client ENGIE și dorești să alegi o altă ofertă din portofoliul nostru, poți încheia un contract online aici, simplu și rapid. Tot ce trebuie să faci este să alegi tipul de energie pentru care dorești o ofertă nouă și să urmezi pașii de contractare.
Totuși, dacă online-ul nu e varianta potrivită pentru tine, poți încheia contractul de energie în oricare dintre centrele de relații clienți.